یک کارشناس امنیتی اسپانیایی درخصوص خطرات ناشی از بازگشت صدها شهروند اروپایی که در جمع تروریست‌های داعش آموزش دیده‌ و آماده اقدامات تروریستی هستند، هشدار داد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک کارشناس مسائل امنیتی اسپانیایی به روزنامه انگلیسی تلگراف گفت: 800 نفر از عناصر تروریست داعش به اروپا برگشته اند که اغلب قاتل هستند و در جمع تروریست‌های داعش آموزش نظامی دیده‌اند و آماده انجام فعالیت‌های تروریستی در "قاره پیر" هستند.

چندی پیش فرانسوا اولاند، رئیس جمهور فرانسه نیز در یک سخنانی، نسبت به وقوع حملات تروریستی بیشتر در فرانسه در آینده هشدار داده و گفته بود که حادثه قطار تالیس می توانست به یک فاجعه خونین منجر شود.

روزنامه تلگراف به نقل از کارشناسان مسائل امنیتی نوشت: عامل حمله قطار تالیس که اکنون در بازداشت دستگاه قضایی فرانسه است ماه مه (اردیبهشت) گذشته به ترکیه رفت. از همین جا می توان احتمال داد که وی پیش از بازگشت به اروپا و حمله به قطار آمستردام-پاریس، به گروه تروریستی داعش پیوسته است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۲۲:۳۶ ۰۵ شهريور ۱۳۹۴
به درک ، بهتر،این همه مردم بیچاره عراق وسوریه این همه بلا دیدن،امیدوارم همین بلا سر مردم آمریکا و اسرائیل و انگلیس و بقیشون بیاد
آخرین اخبار