بعد از پایان مسابقه تیمهای ستارگان ایران و جهان،اصحاب رسانه با برخورد ناشایست مسئولان، از هتل المپیک تهران بیرون رانده شدند.

به گزارش  خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اصحاب رسانه که از چند روز پیش با دعوت رسمی حسین یاریار برای ضیافت شام دعوت شده بودند با برخورد زشت مسئولان هتل المپیک به بیرون رانده شدند.

این اتفاق در حالی رخ داد که یاریار به آنها گفته بود هیچ کس حتی برادرم را به داخل هتل راه ندهید، خبرنگاران نیز در اعتراض به این حرکت یاریار هتل را ترک کرده و از وی شکایت کردند.

خبرنگاران اعلام کردند که هیچ کدام از ما گرسنه نبودیم اما این یک نوع بی احترامی از سوی باشگاه هنرمندان به ما است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سحر
۱۳:۰۰ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
به نظر من این اتفاق یعنی برگزاری این بازی خیلی خوب بود اما خبرنگارها خیلی این موضوع رو بزرگ کرده بودن و زیاده روی کردن من که شب ورودشون داشتم برنامه نود رو نگاه میکردم نذاشتن بازیکنها از در تو بیان و خسته و کوفته نشوندنشون وسط و خبرنگارا طوری دورشون کردن که بنده خداها گرخیدن این توهین به شعور ایرانیهاست نباید انقدر ندید بدید بازی در می آوردن تا آخر بیرونشون کنن و بهشون توهین بشه یک نفرو به عنوان نماینده رسانه انتخاب میکردن و میفرستادن نه اینکه همه بریزن اونجا به نظرم توی این موضوع هم ترسیدن این اتفاق تکراربشه که راشون ندادن
البته میدونم نظرم نه خونده میشه و نه تایید
آخرین اخبار