دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود.

دانشگاه سمنان میزبان شیمی دانان کشور در هجدهمین کنگره شیمی ایرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران با بیان اینکه این کنگره هشتم تا دهم شهریور به میزبانی دانشگاه سمنان برگزار می‌شود افزود‌: حدود 800 مقاله از سراسر کشور به دبیرخانه این کنگره رسیده که با رای هیات داوران 677 مقاله برای ارایه در هجدهمین کنگره شیمی ایران پذیرفته شده است.

دکتر اصغری افزود: از مقالات پذیرفته شده 612 مقاله به صورت پوستر و 65 مقاله به صورت سخنرانی در مدت سه روز برگزاری این کنگره ارائه می‌شوند.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران گفت‌: این کنگره ملی در 7 محور شیمی آلی ، تجزیه ، فیزیک ، معدنی ، صنعتی ، نانو شیمی و آموزش شیمی برگزار می‌شود.

وی در خصوص مهمان و سخنرانان ویژه شرکت کننده در این کنگرا بیان داشت : پروفسور محمد علی زلفی گل دبیر انجمن شیمی ایران و پروفسور عیسی یاوری از دانشمندان برجسته شیمی ایران از سخنرانان این کنگره هستند.

دکتر اصغری، ارتقاء سطح علمی و فکری پژوهشگران و ایجاد محیط مناسب برای برقراری ارتباط علمی و تبادل تجریبات را از اهداف برگزاری این کنگره 3 روزه عنوان کرد.

دکتر اصغری، قدر‌دانی از هشت استاد برجسته شیمی کشور شامل 4 شیمی‌دان برجسته جوان و 4 شیمی‌دان برجسته پیشکسوت و برگزاری 6 کارگاه آموزشی را از جمله برنامه‌های این کنگره 3 روزه در دانشگاه سمنان عنوان کرد.

دبیر هجدهمین کنگره شیمی ایران خاطر نشان کرد: این کنگره با همکاری انجمن شیمی ایران برگزار می‌شود .

یاد آور می‌شود ؛ بیش از 400 دانشجو در مقاطع کارشناسی‌، کارشناسی ارشد و دکتری در 11 رشته گرایش در دانشکده شیمی دانشگاه سمنان تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.