رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان از توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی دانشکده دارو سازی و رشته های مرتبط آن در همدان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ؛دکتر موسوی بهار با بیان اینکه هم اکنون 200 دانشجو در دانشکده دارو سازی  دانشگاه علوم پزشکی همدان مشغول به تحصیل هستند افزود: خرداد سال آینده شاهد فارغ التحصیلی 40 دانشجوی اول این دانشگاه هستیم.

وی از اخذ مجوز رشته ی داروسازی طب سنتی و و راه اندازی دانشکده طب سنتی در همدان هم خبر داد و اظهار داشت: دانشکده دارو سازی همدان در سال 89  با 20 هزار متر مربع  زیربنا در 6 طبقه ساخته شد و درهمان سال 40 دانشجودر آن مشغول به تحصیل شدند.

موسوی بهار، با اشاره به اینکه در دانشگاه علوم پزشکی همدان هم اکنون 5 هزار و 800 دانشجو در  120 رشته کارشناسی و 68 رشته کارشناسی ارشد و دکترا دارد اظهار داشت: ما در دانشکده دارو سازی سعی بر تقویت هئیت علمی داریم وهم اکنون از 50 عضو هیئت علمی استفاده می کنیم  و سعی داریم تحصیلات تخصصی داروسازی، شیمی داروسازی و متالوژی را با پیگیری های انجام شده به رشته های موجود اضافه کنیم. 

به پاسداشت مقام علم و دانش و گراميداشت فرزانگان ايران زمين، پنجم شهريور سالروز ولادت ابوبكر محمد بن زكرياي رازي از مشاهير بزرگ جهان اسلام و علم طب و داروسازي، در جمهوري اسلامي ايران به عنوان روز داروسازي نام‏گذاري شده است.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.