دبیر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دعوت از پنج هنرمند شناخته‌شده تئاتر برای انتخاب آثار متقاضی در بخش مسابقه صحنه‌ای، شورای انتخاب جشنواره را معرفی کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شهرام کرمی گفت: حسن دادشکر، سیدحسین فدایی‌حسین، مریم کاظمی، حسین صفی، ناصر آویژه به عنوان شورای انتخاب بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان معرفی شدند.

وی ادامه داد: حسن دادشکر بازیگر نویسنده و کارگردان پیشکسوت تئاتر کودک و نوجوان، با آثار خود در بین هنرمندان چهره‌ای شناخته‌شده است.

 دبیر بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان  گفت: سید حسین فدایی حسین نویسنده منتقد مترجم و پژوهشگر و محقق تئاتر، بیش از 30 عنوان اثر چاپ‌شده و پژوهشی از این هنرمند تاکنون چاپ شده و مریم کاظمی بازیگر و نویسنده و کارگردان که در چند سال اخیر با اجرای نمایش‌های کودک و نوجوان اجراهای موفق در این عرصه داشته از اعضاء شورای انتخاب هستند.

کرمی اظهار داشت: حسین صفی نویسنده و کارگردان و پژوهشگر تئاتر که چند عنوان کتاب از این هنرمند چاپ شده و ناصرآویژه کارگردان و بازیگر شناخته شده تئاتر کودک و نوجوان که در چندین دوره جشنواره کودک و نوجوان با اجرای نمایش حضور داشته از دیگر اعضا این شورا هستند.

شهرام کرمی اظهار داشت: شورای انتخاب با ارزیابی نمایش‌های متقاضی در دو بخش مسابقه تئاتر کودک و نوجوان حداکثر شانزده نمایش را برای شرکت در جشنواره بیست‌ودوم انتخاب و معرفی خواهد کرد.

بیست‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان با دبیری شهرام کرمی 9 تا 14 مهر در شهر تاریخی همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ


برچسب ها: همدان ، جشنواره ، کودک ، نوجوان ، صحنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.