اردستانی رئیس هیئت ووشو استان قم گفت: نفرات برتر اوزان و رده‌های سنی مختلف مسابقات ووشو سبک نان‌چوآن کشور به پیکارهای جهانی اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ هیئت ووشو استان قم به مدت دو روز میزبان رقابت‌های ووشو سبک نان‌چوآن قهرمانی کشور را بر عهده دارد، این دوره از پیکارها با استقبال بسیار خوبی از  ووشوکاران سراسر کشور صورت گرفته است.

وی افزود: در سال جاری این دومین باری است که در هماهنگی با فدراسیون ووشو کشورمان میزبان رقابت‌های ووشو قهرمانی ایران را بر عهده می‌گیریم.

رئیس هیئت ووشو استان قم بیان کرد: مسابقات ووشو قهرمانی کشور از نظر کمی، کیفی و فنی دارای سطح بسیار بالایی است و نگاهی به رده‌های سنی مختلف این دوره از رقابت‌ها نشان می‌دهد که تمام استان‌ها با آمادگی بالایی برای کسب عناوین برتر به میدان رقابت آمده‌اند.
 
اردستانی تصریح کرد: مجموعا نزدیک به 500 ووشوکار از حدود 30 استان کشور در این دوره از مسابقات حضور دارند و برای کسب مدال‌های طلا، نقره و برنز در حال رقابت هستند.

وی خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات سبک نان‌چوآن قهرمانی کشور در رده‌های سنی مختلف در قم برگزار می‌شود و با توجه به اینکه ووشوکاران بسیار خوب و مستعدی داریم، انتظار ما این است که در این دوره از رقابت‌ها مقام‌ها و عناوین مختلفی کسب کنیم.
 
وی تصریح کرد: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی مسئولین سبک نان‌چوآن که ریاست آن نیز هم اکنون ناظر ویژه رقابت‌ها است، قرار شده برترین‌ها به مسابقات جهانی ووشو 2015 اعزام شوند.
 
اردستانی در پایان خاطر نشان کرد: ما به غیر از این میزبانی‌ها، اعزام‌های مختلفی به مسابقات قهرمانی کشور داریم و یکی از مهم‌ترین این اعزام‌ها به پیکارهای ووشو قهرمانی کشور در نیمه دوم سال جاری ارتباط دارد.
 
انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.