مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان گفت: در هفته دولت سالجاری عملیات گاز رسانی و تکمیلی 11 شهر ، 218 روستا و 6 پروژه خط انتقال با اعتباری بالغ بر 2500 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان وبنا به اعلام روابط عمومی گاز استان ،در ششمین روز هفته دولت و با حضور استاندار کرمان ، فرماندار شهرستان بردسیر ، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه شهر نگار، مدیر عامل شرکت گاز استان کرمان و مردم منطقه ، کلنگ گاز رسانی خط انتقال شهر گلزار به طول 38کیلومتر و با قطر 8 اینچ و هزینه ای بالغ بر 67 میلیارد ریال و مجموعه کیخسروی و جعفر آباد با عتباری بالغ بر8میلیارد ریال به زمین زده شد.
محمدعلی ودیعتی در آیین کلنگ زنی پروژه های فوق افزود: در هفته دولت عملیات تکمیلی گازرسانی شهرهای بم ، گلزار ، راین و گلباف انجام می شود و شهرهای رودبار ، دهج ، هنزا ، هجدک ، ارزوئیه ، درب بهشت و جوزم شروع می شود . 

وی تلاش وزارت نفت و شرکت ملی گاز ایران را در گازرسانی به روستاهاي بالاي 20 خانوار بسيار مهم ارزيابی كرد و خاطر نشان كرد: با اجرای اين پروژه ها در سال هاي 94 و 95 درصد برخورداري خانوار روستايي استان کرمان از 28 درصد به بالای 50 درصد و درصد خانوار شهری از 74درصد به بالای 90 درصد افزايش مي يابد.

ودیعتی با اشاره به نامگذاري امسال به نام دولت و ملت همدلي و همزباني از سوي رهبر معظم انقلاب گفت: همدلي در گازدار شدن روستاهای بالای 20 خانوار در دولت تدبير و اميد شكل گرفت و مجلس نيز با تصويب بند ق تبصره 2 بودجه در تحقق آن كمك نمود.

همچنین 218 روستا در سطح استان کرمان و 6 خط انتقال گاز طبیعی نیز از جمله خدمات دولت تدبیر و امید در پنجاهمین سال تاسیس شرکت ملی گاز ایران برای گازدار شدن و بهره مندی مردم این شهرها و مناطق است.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.