فرماندار شهرستان اهر، از تخصیص 50 درصد اعتبار در نظر گرفته شده در سفر رئیس جمهور برای بزرگراه اهر – تبریز خبر داد.

تخصیص 50 درصد اعتبار در سفر رئیس جمهور برای بزرگراه اهر –  تبریز
به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ سید محمدعابدی، در جمع مردم شهرستان اهر گفت: در جریان سفر رئیس جمهور محترم 90 میلیارد تومان برای بزرگراه اهر –  تبریز اختصاص یافته است که 50 درصد آن تاکنون تخصیص یافت.

وی با بیان اینکه عزم مسئولان شهرستان حل مشکلات در حد توان و امکانات می باشد گفت: در این راستا در مناطق مختلف شهر و روستاها کارهای خوب خدماتی و زیربنایی در حال اجراست که با اتمام آنها تاحدودی از مشکلات کاسته خواهد شد.

فرماندار شهرستان اهر گفت: راه 36 روستا با مشارکت خود روستائیان در حال احداث است و همچنین به 15 روستا هم گازرسانی می شود.

وی افزود: در حوزه شهری نیز کارهای خوبی از سوی شهرداری در حال اجراست که احداث و اتمام میدان شورا، چند مورد مسیرگشایی، آسفالت خیابان ها، کف سازی پیاده روها و چند مورد دیگر از کارهای انجام شده از سوی شهرداری اهرمی باشد.

عابدی همچنین با بیان اینکه یکی از دغدغه های مهم مسئولان حل مشکل بیکار و ایجاد اشتغال در شهرستان اهر است گفت: در این راستا 2 کارخانه مهم معدن مس انجرد و قند در حال احداث است که مشکلات جانبی و مالی اینها در حال حل شدن است که در ماههای آینده شاهد افتتاح آنها خواهیم بود.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.