تیم ملی والیبال ایران پس از پایان اردوی تدارکاتی خود بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام به ایران باز خواهندگشت.

ملی‌پوشان والیبال بامداد دوشنبه به ایران بازمی‌گردندبه گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور   گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم ملی والیبال ایران که اواخر مرداد ماه برای برپایی اردویی تدارکاتی و حضور در تورنمنت چهارجانبه واگنر راهی لهستان و روسیه شده بود، پس از پایان این اردوهای تمرینی و تدارکاتی بامداد دوشنبه به ایران بازخواهند گشت.

ملی‌پوشان والیبال کشورمان در این اردوی تدارکاتی ابتدا به کشور لهستان رفتند و در مسابقاتی چهار جانبه با  تیم‌های فرانسه، لهستان و ژاپن دیدار کردند.

پس از این تورنمنت که با 3 شکست برای ایران همراه شد بازیکنان راهی کشور روسیه شدند تا ضمن برگزاری دو دیدار تدارکاتی با تیم ملی این کشور دیداری دوستانه را با هلند برگزار کنند. 

شاگردان کواچ هر سه دیدار خود در کشور روسیه را با پیروزی پشت سر گذاشتند تا ضمن جبران نتایج ضعیف جام واگنر با روحیه بالا به کشور بازگردند. 

ملی‌پوشان پس از دومین دیدار با روسیه که شب گذشته به پایان رسید، عصر امروز آخرین جلسه تمرین خود را در مسکو برگزار خواهند کرد تا فردا سفر خود به مقصد ایران را آغاز کنند.

تیم ملی والیبال ایران که خود را آماده حضور شایسته در مسابقات جام جهانی می‌کند پس از استراحتی دو روزه در ایران یک جلسه تمرین برگزار خواهد کرد و سپس راهی ژاپن محل برگزاری رقابت‌های جام جهانی 2015 می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۸ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ان شاء الله هميشه موفق و پيروز باشيد...
آخرین اخبار