امروز از میزان بارش در سواحل شمالی کاسته شده و در ساعات بعد از ظهر در بخش‌هایی از شمال غرب رشد ابر و وزش باد پیش بینی می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساسی تحلیل آخرین داده‌های هواشناسی روز یکشنبه از میزان بارش در سواحل شمالی کاسته شده و همچنان در ساعات بعد از ظهر در بخش‌هایی از شمال غرب رشد ابر ، وزش باد و رگبار موقتی ،گاهی رعدوبرق پیش بینی می شود.

در این روز دمای هوا در سواحل شمالی بطور نسبی افزایش می یابد . از روز دوشنبه با ورود سامانه بارشی فعال به کشور، در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب به تدریج سواحل شمالی، بخش‌هایی از جنوب غرب، مرکز و استان‌های واقع در دامنه‌های البرز مرکزی ابرناکی، بارش باران، گاهی رعد و برق و وزش باد و متعاقبا از روز سه شنبه کاهش دما در نیمه شمالی به ویژه سواحل در یای خزر و شمال شرق رخ خواهد داد.

این سامانه تا روز چهارشنبه در کشور فعال می‌باشد. همچنین در سه روز آینده در ساعات بعد از ظهر در جنوب سیستان و بلوچستان ،ارتفاعات کرمان ،برخی نقاط هرمزگان رگبار موقتی باران ، گاهی رعدوبرق پیش بینی می‌شود.

در همین مدت در شرق کشور به سبب وزش باد نسبتا شدید، در پاره‌ای نقاط گرد و خاك ایجاد خواهد شد که در برخی مناطق بویژه در زابل، با توفان گرد وخاك همراه خواهد بود. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار