مدير عامل شركت توزيع برق اصفهان گفت: همزمان با هفته دولت ۱۵۰ طرح كوچك و بزرگ برق رساني با اعتباري بالغ بر ۲۳۸ ميليارد ريال در شهرستان اصفهان افتتاح و در مدار قرار مي گيرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حميدرضا پيرپيران با اشاره به طرح های مورد بهره برداری در هفته دولت طی سال جاری، اظهار داشت: بازسازي شبكه هاي روشنايي اتوبان فرودگاه، راه اندازي اولين مجموعه مسكوني ۵۴۰ واحدي با استفاده از كنتورهاي هوشمند، نيرورساني به مشتركان جديد سايت مسكن مهر بهارستان، احداث كابل خود نگهدار فشار متوسط و فشار ضعيف و نصب ترانس هوايي در خيابان آبشار سوم، ردان، بازسازي و بهينه سازي شبكه فرسوده در ميدان امام بازار قلندرها، نصب ۳۹۳ عدد لامپ هاي LED، اصلاح و بهينه سازي روشنايي محدوده امور برق مركز اصفهان و بازارهاي ميدان امام از جمله اقدامات است.

وی ادامه داد: همچنین كابل كشي فشار متوسط زميني در خيابان طالقاني به منظور افزايش قابليت اطمينان شبكه، تبديل شبكه فشار ضعيف زميني در اتوبان فرودگاه حد فاصل پل شهيد طياره و فرودگاه شهيد بهشتي به كابل خود نگهدار ،نصب ترانس هوايي و احداث شبكه فشار متوسط در خيابان كاوه و خيابان غرضي؛ تغذيه ساختمانهاي جديد الاحداث و كوتاه كردن طول فيدرها و نقاط مانور در خيابان حكيم شفايي، جمع آوري شبكه معارض با تعريض خيابان باغ مشهد؛ تامين روشنايي با ۸۰ شعله لامپ در خيابان قدس، كاهش خاموشي در خيابان دهنو، بازسازي روشنايي شهرهاي كوهپايه، هرند و رفع ضعف ولتاژ در محلهاي مختلف شهر اصفهان طرح هايي است كه افتتاح آن در هفته دولت صورت می گیرد.

رييس هيات مديره و مديرعامل شركت توزيع برق اصفهان تصريح كرد: از نتايج اوليه طرح هاي ياد شده تامين ولتاژ مطمئن براي مشتركين برق به خصوص در فصل تابستان، ايجاد ظرفيت براي برقراري انشعابات جديد در شهرها و روستاها شهرستان، تبديل شبكه هاي هوايي به زميني كه به دنبال آن زيبا سازي مبلمان شهري و كاهش خاموشي ها و كاهش تلفات برق را به دنبال خواهد داشت.
وی تاكيد كرد: براي اجراي طرح هاي ياد شده ۱۵۴ دستگاه ترانسفورماتور و پست زميني و هوايي نصب و در مدار قرار گرفته و ۲۰۱ كيلومتر كابل و شبكه فشار متوسط و فشار ضعيف زميني و هوايي جديد ايجاد شده است.

پیرپیران خاطر نشان كرد: علاوه بر اهداف ياد شده در اجراي طرح ها در حدود ۴۲ هزار انشعاب جديد نيز پذيرفته و برق آنها تامين شده است.

وی بیان داشت: مجموع مشتركان تحت پوشش شركت به يك ميليون و ۴۴ هزار انشعاب رسيده كه برق رساني پايدار و مطمئن، افزايش قابليت اطمينان شبكه، رفع حريم ها و پيشگيري از سرقت تجهيزات از مهمترين رسالت هاي شركت در خصوص مشتركان و متقاضيان شركت بود.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.