فرماندار ریگان گفت : به مناسبت هفته دولت 29طرح برق رسانی وچند طرح آبرسانی وبهداشتی در شهرستان ریگان به بهر برداری رسید که مردم شهرستان از مزایای آنها بهر مند شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، امین باقری زاده گفت: این طرحها شامل توسعه وشبکه برق روشنایی معابر برق رسانی به روستاهای فاقد برق رفع افت ولتاز می باشد.

باقری با اشاره به اعتبار دو میلیاردتومانی برای این طرح ها افزود: 426خانوار با اجرای این طرح ها از نعمت برق برخوردار شدند.

وی بهره برداری از 4خانه بهداشت در روستاهای محروم شهرستان ریگان را از دیگر برنامه های این هفته ذکر کرد وگفت: این خانه های بهداشت 90متری با اعتبار هر کدام 500میلیون ریال به بهر برداری رسیدند که بیش از 460خانوار از مزایای آنها بهره مند شد.

فرماندار ریگان از افتتاح دو مجتمع بزرگ ابرسانی در شهرستان ریگان خبرداد وافزود: مجتمع عباس آباد رودشور با بهر مندی 12روستا و986خانوار بااعتتار 13میلیارد ریال به بهر برداری رسید.

وی خاطرنشان کرد: مجتمع آبرسانی عباس آباد سردار با بهر مندی 4روستا و285خانوار با اعتبار 18میلیارد ریال که شامل سه ایستگاه پمپاز ویک باب مخزن 100مترمکعبی می باشد به بهر برداری رسید.


انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.