وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: حقوق و مزایای پرسنل بهداشت و درمان در حیطه اختیارات وزارت بهداشت نیست.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ،  سید حسن قاضی‌زاده هاشمی دقایقی پیش در حاشیه بازدید از بیمارستان امام حسین(ع) گلپایگان در جمع خبرنگاران رسانه‌های گروهی اظهار داشت: تاکنون، 6 میلیارد تومان برای بهبود خدمات درمانی به شهروندان گلپایگان هزینه شده و در آینده‌ای نزدیک، تمام اعتبارات مورد نیاز برای اتمام هتلینگ بیمارستان امام حسین(ع)، تأمین می‌شود.

وی افزود: تجهیزات مورد نیاز بخش دیالیز در حال احداث این بیمارستان هم به زودی و با حمایت مسئولان و تلاش وزارت بهداشت، تأمین می‌شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره مشکلات مربوط به حقوق و مزایای پرسنل بهداشت و درمان بیان کرد: این مسائل در حیطه کاری مجلس و دولت است و پرسنل بهداشت و درمان می‌توانند برای افزایش مزایای خود از طرح قاصدک استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر مشکلات اقتصادی بسیاری در دولت وجود دارد و هنگامی که ما وزارت‌خانه را در اختیار گرفتیم، 8 هزار میلیارد تومان بدهی داشت. اکنون نیز تنها 10 درصد از بودجه کشور به ما تعلق می‌گیرد بنابراین اجرای سریع کارها بسیار دشوار است.

منبع:تسنیم
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
ساخت خانه بهداشت روستایی و تجهیز بیمارستان های دولتی به MRi و سونوگرافی و رادیولوژی و بخش انکولوژی از کارهای درمانی واجب تر است....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
چگونه ممکن است که گران ترین جراحی قلب تحت پوشش بیمه است ولی ساده ترین عصب کشی دندان تحت پوشش بیمه نیست, چرا هر دندانپزشک به دلخواه خودش از مردم پول می گیرد ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
بیمار
۱۹:۰۴ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
دو بار افزایش تعرفه های نظام پزشکی در یکسال و فشار مالی مضاعف بر بیماران, به چه ارگانی مربوط میشود?? هزینه های کمرشکن دندانپزشکی که تحت پوشش هیچ بیمه ای نیست به کدام ارگان مربوط میشود ؟ عصب کشی و ترمیم لثه و روکش دندان ۷ بالا حدود ۱ میلیون تومان و ۱۵۰۰۰ هزینه ویزیت
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۷:۳۳ ۰۷ شهريور ۱۳۹۴
با سلام و احترام اقای دکتر هاشمی عزیز وقتی شما از حقوق ماهیانه 100 تا 120 میلیونی یک پزشک با تعصب دفاع میکنید و اون رو حق یک پزشک میدونید که خود این جای بحث مفصل دارد با چه معیار و منطقی دفاع از حقوق بقیه پرسنل رو وظیفه خود نمیدونید اگز الان هم وزارت بهداشت با مشکل بودجه مواجهه شده صرفا بخاطر پرداختهای غیر اصولی به پزشکان محترم هست