گرما و شرجی باعث افزایش خوی پرخاشگری و عدم تمرکز در انسان ها می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از خوزستان؛ بسیار دیده ایم که رانندگان گاهی به طمع گرفتن پول بیشتر حاضر به روشن کردن کولر ماشین خود نیستند و یا خرابی کولر ماشین را بهانه می کنند و حاضر نیستند برای راحتی کار، اعصاب و جسم خود هم که شده کولر را تعمیر نمایند.

این در حالی است که عدم تمرکز و عصبانیت علاوه بر تاثیر در افزایش  بروز تصادفات در بوجود آمدن درگیری ها نیز موثر خواهد بود که همه این موارد روز را هم به کام خود راننده و هم به کام مسافران و شهروندان تلخ خواهد کرد وشاید همه اینها یا بخشی از این مسائل باوزیدن باد خنکی پیش نمی آمد.


سید کورش حسینی درباره نظارت بر روشن کردن تاکسی ها گفت: 8 اکیپ گشت و بازرسی و 3 اکیپ نامحسوس برای چک کردن وضعیت تاکسی ها و بالاخص مساله روشن کردن کولر آنها در سطح شهر در حال گشت زنی هستند.

وی افزود: مدت دو ماه است که با رانندگان خاطی برخوردهای جدی داشته ایم یعنی بار اول به راننده تذکر می دهیم و بار دوم ضمن اخذ مدارک خودرو، پرونده به کمیته انضباطی رانندگان در سازمان تاکسی رانی ارجاع داده می شود تا بعد از بررسی پرونده طبق شیوه نامه کمیته انضباطی برخوردها صورت گیرد.

حسینی بیان کرد: ما جزئی از کار را انجام می دهیم و انتظار داریم شهروندان در این امر ما را یاری کنند چرا که بدون یاری آنها قادر به شناسایی رانندگان خاطی نخواهیم بود.
سرپرست سازمان تاکسی رانی کلانشهر اهواز اظهار داشت: مسافران باید کد تاکسیرانی که بر شیشه ماشین نصب شده را به سامانه 30008778-30002563 ارسال نمایند و یا با سامانه 137 تماس گیرند.

وی در پایان افزود: باید این اطلاع رسانی توسط شهروندان تبدیل به یک فرهنگ شود تا ما بتوانیم ضمن انجام  وظیفه برای رفاه حالشان بهتر عمل کنیم.



انتهای پیام/ ا


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.