امین کاویانی نژاد نوجوان فرنگی کار و صاحب مدال طلای مسابقات جهانی در میان استقبال پرشور مردم اندیمشک وارد زادگاهش شد.

نوجوان اندیمشکی فرنگی کار طلاییبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ در آیین استقبال از این ورزشکار، جمعی از ورزش دوستان شهرستان اندیمشک و دزفول حضور یافته و این قهرمان را از فرودگاه دزفول تا منزل وی در اندیمشک استقبال و بدرقه کردند.

در نخستین روز از رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در کشور بوسنی و هرزگوین، امین کاویانی نژاد در وزن 58 کیلوگرم موفق به کسب مدال طلا شد.

تیم کشتی فرنگی نوجوانان ایران با کسب سه مدال طلا، عنوان نایب قهرمانی رقابت های کشتی فرنگی نوجوانان جهان در بوسنی هرزگوین را از آن خود کرد.

این رقابت ها روزهای 3 و 4 شهریورماه با حضور 40 کشور در شهر سارایوو در کشور بوسنی و هرزگوین برگزار شد .

تیم ایران توسط پویا دادمرز، امین کاویانی نژاد و امین میرزا زاده در وزن های 42، 58 و 100 کیلوگرم صاحب مدال طلا شد و با کسب 41 امتیاز پس از تیم روسیه عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
فرماندار اندیمشک نیز در آیین استقبال از این قهرمان کشتی فرنگی جهان گفت:شهرستان اندیمشک در ورزش کشتی قطب جهان است و حمایت از ورزشکاران انگیزه کسب موفقیت های بیشتر آنان را فراهم می کند.

حمید رضا گودرزی افزود:کاویانی نژاد افتخار شهرستان اندیمشک است و این نوجوان با کسب این مدال زرین بار دیگر استعداد و ظرفیت ورزش کشتی فرنگی اندیمشک را به رخ جهانیان کشید.
شهرستان اندیمشک در شمال خوزستان قطب ورزش کشتی کشور است.

سعید عبدولی،حبیب الله اخلاقی،مسعود نعمت چکانی ، سامان عبدولی ،مهدی زیدوند و مجتبی کریم فر از دیگر نام آوران کشتی فرنگی اندیمشک هستند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.