8 روستای شهرستان آمل به شبکه سراسری گاز متصل شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری؛ مدیرعامل شرکت گازمازندران گفت:برای گازرسانی به روستاهای محمدآباد و رزکه بخش امامزاده عبداله و روستاهای بلیران، زوراک، شهنه کلا، کمدره، مزرس و داودکلا بخش دشت سر آمل بیش از 87 میلیارد ریال هزینه کرده و دو هزار و 297 خانوار ازمزایای آن بهره مند شدند.

ابراهیم زاده با بیان اینکه برای گازرسانی به هشت روستای آمل، حدود 46 کیلومتر عملیات لوله گذاری خط انتقال گاز اجرا شده است.افزود: از 326 روستای شهرستان آمل، تاکنون به حدود 233 روستای مناطق جلگه ای ودشت این شهرستان گازرسانی شده است.

وی با بیان اینکه در زمان حاضر ضریب نفوذ گازرسانی در روستاهای آمل به حدود 89درصد افزایش یافته است، تصریح کرد: هم اکنون 20 روستای بخش لاریجان آمل در مرحله انتخاب پیمانکار قرار دارد و 61 روستای دیگر بخش لاریجان و نیز 10 روستای کوهستانی دهستان چلاو بخش امامزاده عبداله آمل نیز برنامه های سال آینده شرکت گاز مازندران قرار دارد.

مدیرعامل شرکت گازمازندران گفت: انتقال گاز به بخش کوهستانی لاریجان آمل از شهرستان دماوند درحال انتقال است وعملیات لوله گذاری در شهر رینه نیز درحال اجرا است.

ابراهیم زاده افزود:با بهره برداری از طرح گازرسانی به این روستاها، پرونده گازرسانی درحوزه روستایی آمل حداقل تا سال 97 به پایان خواهد رسید.


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.