مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان گفت: رزمایش پدافند غیر عامل در شهرک صنعتی بیدک با هدف آشنایی واحدهای صنعتی با پدافند غیرعامل برگزار خواهد شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بحنورد؛ محمد علی یوسفی در نشست هماهنگی برگزاری پدافند غیر عامل افزود: پيشگيري و نحوه مقابله با عوامل تهديد كننده امنيت مراكز صنعتي یکی از مهمترین مسائل مربوط به پدافند غیرعامل است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی گفت : شركت شهركهاي صنعتي خراسان شمالي از بدو تاسيس بيش از 120 دوره آموزشي با حدود 34000 نفر ساعت در زمينه هاي مختلف از جمله امداد و نجات، ايمني و آتش نشاني و.. براي كاركنان واحدهاي صنعتي مستقر در شهركها و نواحي صنعتي استان برگزار کرده است.

یوسفی گفت: شرکت شهرک های صنعتی در سال جاري با همكاري بسيج كارگري استان و جمعيت هلال احمر اقدام به برگزاري دوره هاي آموزشي پدافند غير عامل براي كاركنان واحدهاي صنعتي در شهركها و نواحي صنعتي استان می نمايد.

وی اظهار داشت :افزايش سطح آگاهي كاركنان واحدهاي صنعتي به عنوان مهمترين عامل جلوگيري از بروز حوادث ناخواسته، حملات خرابكارانه و همينطور كاهش ميزان خسارتهاي وارده در صورت وقع چنين حوادثي است .

فرمانده بسيج كارگري استان نیز در ادامه افزود: برنامه ريزي جهت برگزاري رزمايش پدافند غير عامل در شهرك صنعتي بيدك انجام شده و هدف از اجراي آن سنجش سطح هماهنگي دستگاههاي امدادي و خدمات رسان براي پيش گيري از وقوع حملات خرابكارانه يا جلوگيري از وقوع خسارتهاي بيشتر در صورت وقوع اين حملات در شهركها و مجتمع هاي صنعتي است.

سرگرد حقاني اظهار داشت: با توجه به ماهيت خاص اين رزمايش، طي توافق صورت گرفته با دستگاههاي ذيربط در استان و شهرستان، اجراي رزمايش بدون اطلاع قبلي صورت گرفته تا ارزيابي واقع بينانه تري نسبت به اهداف رزمايش انجام و از نتايج آن در راستاي بهبود كيفي و كمي فضاي صنعتي استان استفاده نمود .


انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.