معاون توسعه مشارکت های مردمی كمیته امداد امام خمینی(ره) استان از رشد 25 درصدی پرداخت صدقات در خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، برات سلیمی افزود: مردم خیر و نیکوکار این استان در این مدت افزون بر 10 میلیارد ریال صدقه پرداخت کرده اند.

وی گفت: تعداد صندوق های صدقات استان 126 هزار و 127 عدد است که از این تعداد 121هزار و454 صندوق کوچک ،دوهزار و 741 عدد صندوق بزرگ و یک هزار و 932 عدد صندوق متوسط است .

وی با اشاره به اینکه به طور متوسط ماهانه دو و نیم میلیارد ریال صدقه در استان جمع آوری می شود ،گفت: پرداخت صدقات در حل مشکلات نیازمندان و محرومان جامعه بسیار موثر است .

معاون توسعه مشارکت های مردمی کميته امداد امام خميني (ره ) استان تصریح کرد: صدقات جمع‌آوری شده بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده و با توجه به نیاز موجود در راستای حل مشکلات عمرانی، فرهنگی، معیشتی، تحصیلی و ... نیازمندان هزینه می‌شود.

سلیمی افزود: با عنایتی که مردم نوعدوست استان به این نهاد دارند، کمیته امداد خراسان شمالی در سه سال متوالی رتبه برتر کشور را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت : امید است امسال نیز همچون سنوات قبل، شاهد رشد روز افزون کمک های مردمی به محرومین و نیازمندان تحت حمایت این نهاد باشیم.

معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان افزود: هم اکنون 71 و 134 هزار نفر در قالب 35 هزار و 334 خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام (ره) استان خراسان شمالی هستند.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.