پليس فتا فردي را كه اقدام به انتشار تصاوير و مطالب غير اخلاقي در شبکه هاي اجتماعي موبايل از جمله لاين کرده بود شناسایی و دستگیر کرد.

دستگيري عامل انتشار تصاوير غيراخلاقي در شبکه اجتماعي لاينبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رئيس پليس فتا انتظامي استان کرمانشاه اظهار داشت: شخصي که اقدام به انتشار مطالب غيراخلاقي مي نمود شناسايي و دستگيري وي در دستور کار کارشناسان قرار گرفت.

سرهنگ علي شفيعي افزود:ماموران با انجام يکسري تحقيقات تخصصي و بررسي هاي فني درشبکه اجتماعي موبايلي موفق شدند ايجاد و اداره کننده پروفايل را در شهرستان" اسلام اباد غرب" شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي دستگير کنند.

اين مقام انتظامي بيان داشت:متهم  هنگامي که با  مدارك و مستندات پليس  روبرو شد  به بزه انتسابي  اعتراف و اقرار کرد به دليل سرگرمي دست به اين کار زده است .

سرهنگ شفيعي در پايان به تمامي افرادي كه به هر نحو اقدام به انتشار مطالب غيراخلاقي در محيط مجازي مي كنند هشدار داد و گفت : بر اساس ماده 14 قانون جرائم رايانه اي هركس به وسيله سامانه‌هاي رايانه‌اي يا مخابراتي يا حاملهاي داده محتويات مستهجن را منتشر، توزيع يا معامله كند يا به قصد تجارت يا افساد توليد يا ذخيره يا نگهداري كند، به حبس از نود و يك روز تا دو سال يا جزاي نقدي از پنج تا چهل ميليون ريال يا هر دو مجازات محكوم خواهد شد. 

منبع: پایگاه اطلاع رسانی پلیس فتا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.