مستند «بحران تک‌تیرانداز» به کارگردانی وحید فراهانی و تهیه‌کنندگی سید هاشم موسوی در سازمان هنری اوج رونمایی و اکران شد.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید هاشم موسوی تهیه‌کننده مستند «بحران تک‌‌تیرانداز» در مراسم رونمایی از این مستند عصر روز یکشنبه در سالن نمایش سازمان هنری اوج با اشاره به ایده ساخت چنین مستندی اظهار داشت: در پی سخنان سه ماه پیش رهبری مبنی بر اینکه فیلمی هالیوودی به نام «تک‌تیرانداز» انزجار مسیحان از مسلمانان اعلام می‌کند ما هم باید فیلمی بسازیم که انزجار مسلمانان را از مستکبرین و صهیونیست‌ها نشان دهد.

وی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی فیلمسازان جوان خوبی به خصوص بعد از فتنه 88 و همچنین در جشنواره‌های تحت عنوان عمار رشد پیدا کرده‌اند و به وجود آوردن جریان داعش تکفیری‌ها خود سبب فکر درست کردن مستندهای دفاع مقدسی شد.

این تهیه‌کننده افزود: در آزادسازی سامرا در حال ساخت مستندی بودیم که با این سوژه برخورد و فکر یادبودی از خانواده‌های مجاهد عراقی که در سپاه بدر مشغول دفاع از دین مبین اسلام بوده تهیه و به مردم نشان دهیم.

در ادامه این مراسم وحید فراهانی کارگردان مستند «تک‌تیرانداز» گفت: هدفم از ساخت چنین مستندی نشان دادن مجاهدان شیعه در عراق و سوریه و مبارزه با موج منفی رسانه‌های خارجی که مرتباً در پی بی‌منظم نشان دادن نیروهای مردمی در عراق، بوده و جا دارد یادی از سردار شهید حیدری یکی از مبارزان خوب عراقی است نمایم.

وی بیان کرد: از دیگر هدف ساخت این مستند نشان دادن سلاح‌های ساخت ایران که همگی جز تکنولوژی برتر دنیا است و همچنین دلیل دیگر کارم این بود که از نیروهای مظلوم عراقی یادی کرده باشم.

فراهانی در پایان گفت: اولین مستندم در عراق صرفا جهت کسب تجربه بود ولی مستند «تک‌تیرانداز» با عشق و علاقه خاصی در بین ما انجام شد.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از آقایان سید هاشم موسوی تهیه‌کننده و وحید فراهانی کارگردان این مستند تجلیل به عمل آمد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجید فراهانی
۲۰:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
عالی بود
آخرین اخبار