ساخت مستند «بحران تک‌تیرانداز» در یک کیلومتری عمق داعش در عراق انجام شد.

سید هاشم موسوی، تهیه‌کننده مستند «بحران تک‌‌تیرانداز» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به ساخت این مستند اظهار داشت: هدف اصلی من از ساخت مستند، مبارزه با رسانه‌های داعشی و تکفیری بوده که تبلیغات گسترده منفی  علیه مسلمانان عراق و سوریه در فیلم‌هایشان در سراسر جهان نمایش می‌دهند.

وی بیان کرد: از دیگر اهداف من برای ساخت این مستند این بود که در جنگ با داعش تک‌تیراندازان در زمینه نبرد نقش‌شان استراتژی است و همچنین جا به جایی زمین و تصرفات را در جنگ‌های شهری، این گروه تعیین می‌کنند.

موسوی با اشاره به بیانات رهبری در مورد فیلم «تک‌تیرانداز» ساخت کشور آمریکا، افزود: در طی سخنان رهبری معظم با اشاره به فیلم تک‌تیرانداز آمریکایی که انزجارش را از همه آحاد مسلمانان نشان داده بود، اظهار ناراحتی کرده بود که چرا فیلم‌سازان ایران نباید فیلمی در جهت مبارزه با صهیونیسم و آمریکا به نمایش دربیاورند.

وی تصریح کرد: برای ساخت این مستند ما به همراه گروه 12 نفره تا عمق یک کیلومتری داعش رفته و مستندی واقعی در دل دشمن ساختیم.

این تهیه‌کننده تأکید کرد: ما مسئله بحران را با هزینه شخصی درست کردیم و سازمان هنری اوج این تعهد را به ما داد تا این کار را از ما بخرد و حمایت مالی کاملی از ما بکند.

وی، در خصوص مخاطبین این مستند عنوان کرد: مخاطبین این مستند همه مردم ایران هستند، چرا که قضیه داعش و گروه‌های تکفیری، دغدغه مردم برای افراد مبارز در میدان جنگ است.

موسوی در پایان گفت: من برای ساخت این فیلم سراغ هیچ سازمان و نهادی نرفتم و تمامی مشکلات و سختی‌ها را به خاطر شادی دل رهبری به جان خریدم.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمدحسینم
۲۰:۳۰ ۰۸ شهريور ۱۳۹۴
حالا کی اکران میشه