رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز گفت: برای اولین بار، کنسرت موسیقی مجید خراطها روز دوشنبه 16 شهریور در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،هیوا حاجی محمدی گفت: مجوزهای لازم برای این برنامه هنری صادر شده است و این کنسرت در سالن دانشکده فنی و مهندسی واقع در شریف آباد برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این کنسرت با همکاری انجمن موسیقی و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سقز برگزار می شودافزود: علاقه مندان جهت تهیه بلیط می توانند به سایت www.iranconsert.com مراجعه و یا به مراکز تعیین شده در اطلاعیه مراجعه کنند.مجید خراطها متولد سال 1360، فارغ التحصیل رشته هنر و افتخار حضور با گروه های سنتی و پاپ را دارد.

وی 10 سال پیش پا به عرصه موسیقی نهاد و اولین آلبوم حرفه ای خود را به نام تنهاترین تنها با همکاری مهدی ابراهیمی روانه بازار کرد.از جمله آلبوم های موسیقی این هنرمند نامی نسل جوان کشور، زخم زبون، وداع و آواره است که وی را بین مردم و نسل جوان محبوب کرد.خراطها در اسفند سال سال 88 آلبوم کنسل را با همکاری وحید خراطها به بازار ارائه داد که با استقبال فوق العاده همراه شد.او یک آهنگ ساز حرفه ای است که در نواختن سازهایی از جمله تار، تومبار، گیتار و پیانو تبحر دارد. 

سقز در 190 کیلومتری شمال غربی سنندج واقع شده است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.