مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ازرسیدگی به 700 پرونده گرانفروشی و کمفروشی در استان زنجان خبر داد و گفت: بر اساس آراء صادره متخلفین به پرداخت بیش از دو میلیاردو پانصدو چهل و هفت میلیون ریال محکوم گردیدند.

محکومیت متخلفین گرانفروشی و کمفروشی به پرداخت بیش از دو میلیاردو پانصدو چهل میلیونبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت : طی امسال تشکیل پرونده برای گزارشات دریافتی از سوی بازرسین و شکایات مردمی،بخش گشت های مشترک تعزیرات حکومتی نیز فعال بوده و در بخش تخلف های گرانفروشی و کمفروشی تعداد 700 پرونده به شعب تعزیرات حکومتی استان وارد شده است.

ممیزی افزود : این تخلفات بیشتر در بخش اصناف ثبت شده و شعب مربوطه پس از بررسی مستندات و شواهد موجود اقدام به صدور رأی نمودند.

وی ادامه داد: بر اساس آراء صادره متخلفین به پرداخت بیش از دو میلیاردو پانصدو چهل و هفت میلیون ریال محکوم گردیدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان ادامه داد:شهروندان محترم استان پس از انجام خرید از فروشگاههای سطح استان حتما اقدام به دریافت فاکتور خرید نمایند تا در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی بخصوص گرانفروشی تعزیرات حکومتی استان نسبت به احقاق حقوق آنان اقدام نماید.

ممیزی افزود:همچنین در صورت عدم ارائه فاکتور خرید از سوی فروشندگان خریداران می توانند بصورت حضوری در تعزیرات حکومتی استان نسبت به تخلف عدم صدور فاکتور طرح شکایت نمایند.

گفتنی است ،در سال 94 تعداد 330 فقره پرونده در زمینه عدم صدور فاکتور در شعب تعزیرات حکوتی استان تشکیل و متخلفین به پرداخت جریمه نقدی بالغ بر 151 میلیون ریال محکوم گردیدند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.