همزمان با آخرین روز از ایام گرامیداشت هفته دولت در مراسمی با حضور استاندار ایلام، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان محلی، 13 طرح عمرانی در شهرستان مرزی مهران به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ایلام؛ استاندار ایلام اعلام کرد: با توجه به اینکه مهران در مسیر تردد زوار عتبات عالیات قرار دارد توسعه زیرساخت های این شهرستان مورد توجه جدی قرار گرفته است.

محمدرضا مرواریدگفت: دولت برای سهولت تردد زوار از این شهرستان مرزی عزم جدی دارد تا زیر ساخت های ارتباطی و رفاهی در این منطقه توسعه پیدا کند.

در این آیین عملیات اجرایی چهار طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان نیز آغاز شد.

ساخت ایستگاه پمپاژ و ذخیره آب کن سرخ با 58 میلیارد ریال اعتبار بمنظور آبیاری 536 هکتار از اراضی مهران و طرح تکمیل شبکه آبیاری و زهکشی فاز یک غرب کنجانچم با 60 میلیارد ریال اعتبار برای آبیاری یک هزار هکتار از اراضی منطقه دو طرحی بود که عملیات ساخت آنها با حضور استاندار ایلام آغاز شد.

همچنین با حضور استاندار ایلام عملیات اجرایی مدرسه شش کلاسه در طرح مسکن مهر مهران با اعتبار برآورد شده 12 میلیارد ریال آغاز شد.

افتتاح جاده دسترسی به امامزاده سید حسن(ع) با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال از جمله پروژه های هفته دولت درشهرستان مهران بود که با حضور مروارید انجام شد.

برای اجرای 13 طرح و آغاز ساخت چهار طرح عمرانی و خدماتی در این شهرستان در مجموع 250 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.
استاندار ایلام همچنین از پروژه پل دوم زائر، روشنایی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی و میدان بزرگ پایانه مرزی مهران که از طرح های در دست ساخت این شهرستان برای فراهم کردن شرایط تردد زوار در اربعین حسینی است، بازدید کردند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.