مدیرکل درمان سازمان تامین اجتماعی گفت: تغییر نگاه مسئولان در تامین اجتماعی مهمترین گام در راستای خدمت به بیمه شدگان است و تمامی فعالیت‌ها به منظور تامین خواسته‌های به حق بیمه شدگان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مهدی درخشان کل درمان مستقیم سازمان تامین اجتماعی با اشاره به همسو بودن این سازمان با طرح تحول سلامت اظهار کرد: با نگاه گسترده به  حوزه درمان مستقیم باید اقداماتی انجام شود که فرآینده‌های جدید در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان ارائه شوند.

وی در خصوص اقدامات انجام شده در راستای خدمت رسانی به بیمه شدگان تصریح کرد: فعالیت نظام ارجاع داخلی، اصلاح سیستم مدیریت بیمارستانی، ارتقاء هتلینگ بیمارستان‌ها و سلامت سالمندان از جمله این اقدامات است.

درخشان با اشاره به تعداد پروژه‌هایی که در حوزه درمان سیستم انجام شده‌اند افزود: در سال گذشته، مجموع اعتبار حوزه درمان سیستم این سازمان، 11 هزار و 200 میلیارد تومان بوده است که در سال جاری به 16 میلیارد تومان افزایش یافته است.

مدیر‌‌کل درمان سیستم با بیان اینکه در حوزه درمان سیستم، محور فعالیت‌ها بر 3 موضوع قرار دارد تاکید کرد: اصلاح و ارتقای فرآینده‌های جاری درمان، احیای فرآیندهای تعطیل شده و اجرای فرآیندهای جدید، از کلیات بخش درمان است.

درخشان در پایان گفت: اصلاح و ارتقای فرآیندهای جاری درمان، اولین گام در برنامه‌های اصلی سازمان است که در این راستا می‌توان به تحول گسترده‌ای که در خصوص اعتبار بخشی به سازمان انجام شده است اشاره کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: اجتماعی ، بیمه ، سازمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.