چندی پیش در فضای مجازی عکسی منتشر شد که حکایت از یک پناهنده سوری خسته‌ای را داشت که در حالیکه دختر کوچکش را بر شانه هایش در خیابان حمل می کرد، خودکار می فروخت.

به گزارش باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان،چندی پیش در فضای مجازی عکسی منتشر شد که حکایت از یک پناهنده سوری خسته‌ای را داشت که در حالیکه دختر کوچکش را بر شانه هایش در خیابان حمل می کرد، خودکار می فروخت.

انتشار این تصویر که کاربران فضای مجازی را به شدت تحت تاثیر خود قرار داده بود، منجر به ایجاد کمپینی شد که حاصل آن در آمدی معادل 58 هزار دلار یا روزانه چیزی برابر با بیش از 2500 دلار شد. این تصاویر که در صفحات اجتماعی دست به دست می گشت؛ توسط شخصی نروژی به نام Gissur Simonarson باز توئیت، حمایت و پیگیری می شد.

تصاویر منتشره مردی راز آلود را نشان می داد که برای تامین مخارج خانواده اش در بیروت لبنان سعی می کرد پولی به دست آورد. لبنان سرزمینی است که صدها هزار سوری به آنجا مهاجرت کردند تا از جنگی که در کشورشان روی داده در امان باشند.

Simonarson با راه اندازیهشتگی تحت عنوان #buypens در توئیتر از تمام کاربران خواست تا جایی که می توانند به این پناهنده کمک کنند. \س از آن و ظرف 24 ساعت این مهاجر در فضای مجازی به نام عبدول شناخته شد که با پسر 9 ساله اش، عبدالله و دختر 4 ساله اش ریم زندگی می کرد.

هشتگی که زندگی یک شخص را متحول کرد! +عکس
انتهای پیام/
برچسب ها: هشتگ ، متحول ، فضای مجازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۰:۳۸ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
یا صاحب الزمان ...

دنیا دیگه ارزش زندگی کردن نداره ...

اللهم عجل لوليك الفرج
Iran (Islamic Republic of)
Nima
۰۲:۳۴ ۱۰ شهريور ۱۳۹۴
:(
آخرین اخبار