قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در بجنورد گفت: تا پایان سال 96 با اعتباری افزون بر 60 هزار میلیارد ریال ضریب نفوذ گاز درشهرها به 100 درصد و در سطح روستایی به 95 درصد خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در آئین تودیع و معارفه مدیر عامل شرکت گاز خراسان شمالی گفت: با تمهیداتی که اتخاذ شده تا پایان سال 96 با اعتباری افزون بر 60 هزار میلیارد ریال ضریب نفوذ گاز درشهرها به 100 در صد و در سطح روستایی به 95 درصد خواهد رسید.

غروی با اشاره به نصب 10 میلیون اشتراک گاز خانگی در کشور افزود: اکنون ضریب نفوذ گاز در بخش شهری به 95 درصد و در حوزه ی روستایی به 61 درصد افزایش یافته و سهم گاز در سبد مصرف انرژی کشور به 70 درصد ارتقاء یافته است.

وی همچنین گفت: در سال گذشته عرضه ی 172میلیارد متر مکعب گاز طبیعی در بخش های خانگی ،تجاری و صنعتی انجام شده است.

قائم مقام مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران افزود: بر نامه ریزی های لازم جهت تامین سوخت زمستانی انجام شده که ترمیم شبکه های مورد نیاز و تعمیرات پالایشگاه از جمله این اقدامات است.

در پایان این مراسم با قدردانی از یک دهه خدمات آقا تقی نژاد تقدیر و آقای عرب مقصودی به عنوان مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی معرفی شد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.