نخستین شکست تیم ملی بسکتبال ایران در جام ویلیام جونز در حالی برابر آمریکا رقم خورد که حامد حدادی با صلاحدید بائرمن غایب این دیدار بود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی بسکتبال ایران پنجمین دیدار خود را در جام ویلیام چین تایپه جونز صبح امروز برابر تیم منتخب ایالات متحده آمریکا برگزار کرد و برابر این تیم با حساب   81 بر 66   شکست خورد. 

تیم ایران در این دیدار سجاد مشایخی و حامد حدادی را در اختیار نداشت. آمریکا در کوارتر نخست بازی را بهتر آغاز کرد و با حساب 22 بر 14 به پیروزی رسید. در کوارتر دوم تیم ایران بازی متفاوتی را به نمایش گذاشت و به برتری 16 بر 9 رسید تا نیمه نخست با برتری 31 بر 30 آمریکا به پایان برسد. 

با آغاز کوارتر سوم آمریکا بازهم به برتری خود ادامه داد در سوی مقابل تیم ایران که بدون حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی، ستاره‌های خود به مصاف تیم منتخب آمریکا رفته بود در حمله و دفاع بی‌برنامه نشان داد تا کوارتر سوم با حساب 29 بر 17 به سود حریف تمام شود. 

تیم ایران در کوارتر پایانی سعی کرد با بازی خوب سعید داورپناه و یونس لاله‌زاده بازی بهتری را به نمایش بگذارد و تا حدودی هم در این کار موفق بود اما اشتباهات پیاپی بازیکنان ایران، به ویژه در پرتاب‌های آزاد باعث شد آمریکا با برتری 21 بر 19 در کوارتر پایانی در مجموع به پیروزی 81 بر 66 برسد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار