کارشناس بسکتبال ایران معتقد است در موقعیت کنونی باید نگاه مثبتی به تیم ملی بسکتبال و کادر فنی‌اش داشته باشیم.

محسن صادق‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در شرایط حساسی که پیش روی تیم ملی بسکتبال قرار دارد، بهتر است سعی کنیم نگاه‌مان را به سمت جنبه‌های مثبت این تیم ببریم. تیم کشورمان در آستانه رقابت‌های جام ملت‌های آسیا قرار دارد و همه باید به این تیم کمک کنیم. حالا وقت انتقاد از تیم ملی بسکتبال نیست. 

صادق‌زاده درباره شکست تیم ملی بسکتبال از منتخب آمریکا در جام ویلیام جونز گفت: ما امروز برابر تیمی از آمریکا شکست خوردیم اما این اتفاق در حالی افتاد که ما چند بازیکن خوب خود را مانند صمد نیکخواه بهرامی در اختیار نداشتیم. با وجود این بچه‌ها با تمام توان خود می‌کوشند خلاء وی را جبران کنند. تیم ملی هم توانست چهار برد به دست بیاورد و امتیازات هم بین بازیکنان تقسیم شد. 

وی با تاکید بر این‌که در موقعیت فعلی نباید از عملکرد تیم ملی انتقاد کرد، افزود: هدف بائرمن در جام ویلیام جونز ارزیای موثر بازیکنان است. باید با انرژی‌های مثبتی که به این تیم می‌دهیم، ملی‌پوشان را همراهی کنیم. 

سرمربی فصل پیش پمینای اصفهان در پاسخ به این پرسش که چرا جانشینان حامد حدادی نمی‌توانند تاثیرگذاری وی را در تیم ملی داشته باشند، توضیح داد: این موضوع هم تازه نیست و سال‌هاست منتقدان بسکتبال آن را مطرح می‌کنند. ما موضوع مهم‌تری پیش‌رو داریم. اگر بخواهیم به این مباحث دامن بزنیم در نهایت بسکتبال ما ضربه می‌خورد. امیدوارم اگر حدادی شرایط ایده‌آلی نداشت، دیگر بازیکنان برای تیم ملی موثر باشند. 

کاپیتان پیشین تیم ملی بسکتبال با اشاره به بازی‌های گذشته شاگردان بائرمن در جام ویلیام جونز، ادامه داد:  ما باید بلافاصله پس از ویلیام جونز در جام ملت‌های آسیا حاضر شویم و 2 یا 3 بازیکن هم از مجموعه فعلی تیم ملی خط می‌‎خورند. به هرحال اگر با نگرانی در بازی‌های آسیای حاضر شویم، مطمئن باشید چیزی غیر از شکست عایدمان نمی‌شود. بائرمن در گفت‌وگویی حرف خوبی زد و اظهار کرد در هر تورنمنت، هر برد به ما کمک می‌کند. 

به گفته صادق‌زاده تیم‌های بسکتبال چین، فیلیپین و قزاقستان رقیبان اصلی ایران در جام ملت‌های آسیا به حساب می‌آیند. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار