مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان از کشف و ضبط 2میلیون و چهارصدو سی هزار نخ سیگار قاچاق در زنجان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان گفت:در روزهای اخیر چندین محموله سیگار قاچاق با فاصله زمانی بسیار کوتاه (طی چند روز) به تعداد بیش از 2 میلیون و چهارصد وسی هزار نخ انواع سیگار خارجی از تعدادی خودرو که قصد ورود به شهرستان زنجان را داشتند با هوشیاری و عملکرد مناسب دایره آگاهی استان کشف و ضبط گردید.

ممیزی افزود: تعدادی از رانندگان خودروها پس از اینکه متوجه شدن امکان انتقال کالاها وجود ندارد با جا گذاشتن خودرو متورای گردیده و یکی از رانندگان جهت اعمال قانون به شعبه ویژه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اداره کل تعزیرات حکومتی استان زنجان معرفی گردید.

وی ادامه داد:با بررسی مستندات موجود در گزارشات وهمچنین بدلیل عدم ارائه مدارک گمرکی از سوی حامل،قاچاق بودن کلیه سیگارهای مکشوفه محرز گردید.

مدیر کل تعزیرات حکومتی زنجان اضافه کرد :متهم یکی از پرونده ها بر اساس حکم صادره از سوی شعبه مربوطه علاوه بر ضبط خودرو و کالاهای مکشوفه به نفع دولت به پرداخت جریمه نقدی بمیزان سیصد میلیون ریال در حق صندوق دولت محکوم گردید.

گفتنی است از خودروی این شخص تعداد 2 میلیونو 29800 نخ سیگار کشف گردیده و تحقیقات لازم جهت تشخیص هویت سایر قاچاقچیان که متواری گردیدند ادامه دارد.

تعداد این محموله کشف شده بیش از 2 میلیون نخ سیگار و در سال 94 تا کنون بعنوان بزرگترین محموله کشف شده در بخش دخانیات به شمار میرود.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: کشف ، سیگار ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.