لرستان؛

پایان شانزدهمین کنفرانس فیزیک معلمان ایران با تجلیل از افراد برتر

شانزدهمین کنفرانس فیزیک معلمان ایران با تجلیل از 14پژوهشگر برتر و11نفر از مدیران و عوامل تاثیر گذار در برگزاری مراسم و یک دبیر پیشکسوت رشته فیزیک به کار خود پایان داد .

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛   مدیر کل آموزش و پرورش لرستان در آیین اختتامیه این شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک معلمان ایران گفت: 26کارگاه تخصصی ،44 مقاله پژوهشی و 11سخنرانی علمی حاصل 4روز هم اندیشی و تبادل تجربه قریب به 600نفر از اساتید برجسته فیزیک کشور و دبیران پژوهشگر 30استان کشور در شهر خرم آباد لرستان بود.

کریمی فر افزود : در این کنفرانس 121 پوستر ارایه و 441 مقاله به دبیرخانه ارسال شد که هر کدام از آنها نمونهای عالی در نوع خود بودند.

وی با اشاره به پذیرش 550نفر از اساتید و دبیران پژوهشگر فیزیک سراسر کشور گفت: برپایی نمایشگاه علمی یکی از اقدامات جانبی این همایش بود.

مدیر کل آموزش و پرورش لرستان به سخنرانی 11 نفر از اساتید برجسته و مدیران کشوری در این همایش اشاره کرد و گفت : قریب به یک سال است که همکاران ستادی ما در آموزش و پرورش تلاش می کنند تا کنفرانسی شایسته برگزار کنند .

  دبیر شانزدهمین کنفرانس آموزش فیزیک ایران گفت:طی چهار روز برگزاری این کنفرانس در مجموع 466 استاد و دبیر فیزیک پذیرش شدند که 167 نفر از این استادان و دبیران از لرستان و مابقی از دیگر استانها بودند.

خانم شاهرخی افزود: در مدت برگزاری این کنفرانس بیش از 99 نفر از دبیران فیزیک از مجموعه رصد خانه در محل بام شهر خرم آباد بازدید کردند.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.