رئیس دانشکده روانشناسی دانشگاه رودهن گفت: دانشکده روانشناسی این واحد در مقطع دکتری با گرایش تربیتی تعداد 59 دانشجو و در مقطع کارشناسی ارشد با گرایش‌های بالینی و عمومی تعداد 658 دانشجو دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاداسلامی واحدرودهن، دکتر ذوالفقار رشیدی در معرفی بیشتر این دانشکده اظهار کرد: در سال 1368 این واحد نخستین دانشگاهی بود که رشته روا‌نشناسی بالینی و روان‌شناسی عمومی را در مقطع کارشناسی ارشد در کل دانشگاه آزاد اسلامی راه‌اندازی کرد.

وی افزود: در ابتدا گروه‌های آموزشی این دانشکده در مجموعه‌ای با نام دانشکده روان‌شناسی و علوم تربیتی با سایر گروه‌ها متمرکز بودند که ریاست آن را دکتر سیف‌الله بهاری و معاونت آموزشی آن را نیز زنده‌یاد دکتر سیامک نقشبندی به عهده داشتند.

رئیس دانشکده روانشناسی واحد رودهن گفت: دانشکده در حرکت راهبردی خود ایجاد محیط علمی پرانگیزش، معنوی و پویا را برای استادان و دانشجویان هدف قرار می‌دهد و تحقق این مهم را در گرو توسعه گرایش‌های تخصصی در سطوح تحصیلات تکمیلی می‌داند.

رشیدی ادامه داد: با تلاش اعضای هیات علمی درسال1388، این دانشکده با سه گروه روان‌شناسی بالینی، روان‌شناسی عمومی و روان شناسی اصلاح و تربیت با ریاست دکتر حسن پاشا شریفی ادامه یافت و اکنون در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد (بالینی و عمومی) و دکتری روان‌شناسی تربیتی دانشجویان مشغول به تحصیل هستند.

وی گفت: فعالیت‌هایی درباره ایجاد رشته‌های جدید در مقاطع ارشد و دکتری انجام شده است که بزودی شاهد نتایج مثبت آن خواهیم بود

وی عنوان کرد: اکنون دانشکده روانشناسی در مقطع دکتری با گرایش تربیتی با تعداد 59 دانشجو، کارشناسی ارشد با گرایش‌های بالینی و عمومی با تعداد 658 دانشجو و کارشناسی در گرایش‌های بالینی، عمومی و اصلاح تربیت با تعداد 1132 دانشجو و بدون گرایش با تعداد 258 دانشجو مشغول فعالیت است.

رشیدی ادامه داد: دانشکده روانشناسی دارای 41 استاد با مرتبه علمی استادی یک نفر، دانشیاری 5 نفر، استادیاری 15نفر و مربی 20 نفر که همگی مشغول به تدریس هستند.

شایان ذکر است: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جامع و بین المللی رودهن با حدود 20 هزار دانشجو یکی از بزرگترین و معتبرترین دانشگاه های کشور می باشد که در دو قسمت مجتمع دانشگاهی و مجتمع امام علی (ع) در حال فعالیت است و بیش از 32 سال قدمت دارد.

انتهای پیام/س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.