مدیرعامل باشگاه پیکان تهران گفت: به دلیل مشخص نبودن وضعیت تیم متین ورامین، تیم پیکان در مسابقات قهرمانی جهان حاضر خواهد شد.

محمود شیعی، مدیرعامل باشگاه پیکان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در توضیح این خبر که تیم پیکان تهران به نمایندگی از ایران در مسابقات جام باشگاه‌های جهان حاضر خواهد بود، گفت: بنا به گفته فدراسیون والیبال از آن‌جا که وضعیت تیم متین ورامین برای تیم داری در لیگ برتر امسال هنوز مشخص نیست، قرار شد تیم پیکان به جای متین راهی رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان شود.

وی ادامه داد: این رقابت‌ها از 5 تا 10 آبان ماه در برزیل برگزار خواهد شد و تیم پیکان در این مسابقات معتبر به مصاف حریفان خود خواهد رفت. امیدوارم  پیکان با هدایت پیمان اکبری و بهره‌مندی از بازیکنان خوب بتواند نماینده شایسته‌ای برای والیبال ایران در این مسابقات باشد و برای کشور عزیزمان افتخارآفرینی کند.

مدیرعامل پیکان تهران از جذب بازیکنان خوب در تیمش برای فصل پیش رو خبر داد و گفت: خوشبختانه توانستیم نفرات مورد نظر خود را جذب کنیم و در تمامی پست‌ها از بازیکنان بزرگ و فنی بهره ببریم. در تلاش خواهیم بود قهرمانی سال قبل خود را مجدد تکرار کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار