جشنواره تابستانی «سایبان فدک» در روزهای گرم تابستان میزبان علاقه‌مندان است.

مینا اسماعیلی ایوانکی مدیر خانه فرهنگ فدک در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی باشگاه خبرنگاران گفت: جشنواره تابستانی «سایبان فدک» با هدف مدیریت صحیح اوقات فراغت و فراهم کردن زمینه‌های تربیت اجتماعی برای بهبود مناسبات نوجوانان و جوانان در قالب برپایی غرفه‌های فرهنگی و هنری برگزار شده است.

وی افزود: از غرفه‌های این جشنواره می‌توان به غرفه‌های سفالگری قصه و نقاشی، کاردستی و کلاژ اشاره کرد که در تمام غرفه‌های ذکر شده خلاقیت کودکان تحت تاثیر قرار گرفته و به طور غیرمستقیم با مفاهیم اجتماعی آشنا می‌شوند.

اسماعیلی ایوانکی خاطرنشان کرد: یادگیری غیرمستقیم مفاهیم مهم اجتماعی و اخلاقی در قالب فرهنگ و هنر و با بهره‌گیری از آموزش‌های هنری کودکانه می‌تواند بسیار مفید واقع شده و این نکات را در وجود آنان نهادینه می‌کند.

وی همچنین گفت: برگزاری نمایش و اجرای موسیقی با موضوع آسمان آبی، زمین پاک و حضور اقوام مختلف ایرانی به همراه لباس‌های اعلی و عرضه محصولات خود، عکاسخانه و سیاه چادر از جذابیت‌های ویژه برپایی این غرفه‌هاست.

لازم به ذکر است که این جشنواره تا 15 شهریور در بوستان گلستان به نشانی، نارمک میدان هلال احمر، خیابان گلستان، بوستان گلستان، میزبان علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار