مگویان مدافع استقلال، در ترکیب ثابت تیمش مقابل صربستان حضور داشت و 90 دقیقه مقابل این تیم به میدان رفت.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ هرایر مگویان مدافع ارمنستانی استقلال تهران در ششمین دیدار تیم ملی کشورش در مقدماتی جام ملتهای اروپا 2016 فرانسه به مصاف صربستان رفت، اما نتوانست مانع از شکست تیم ملی کشورش مقابل این تیم شود و با نتیجه 2 بر صفر مقابل این تیم تن به شکست دادند.

در دقیقه 21 این دیدار، هایراپتیان مدافع وسط ارمنستان به اشتباه دروازه خود را باز کرد تا گل نخست صرب ها به آن ها هدیه شود.

اما در ادامه آدام لیالیچ هافبک آماده این روزهای آس رم در دقیقه 53 گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا نوار ناکامی ارمنی ها کماکان ادامه پیدا کند.

مدافع آبی پوشان پایتخت در این دیدار عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و جز برترین بازیکنان ارمنستان در این دیدار به حساب می امد.

شاگردان هوسپیان پس از انجام 6 بازی و کسب تنها یک امتیاز مقابل همین تیم در انتهای جدول سپری می کنند و جز نخستین تیم های حذف شده در مرحله مقدماتی یورو 2016 محسوب می شوند.

در دیگر دیدار این گروه دانمارک و آلبانی به مصاف یکدیگر رفتند که با تساوی صفر بر صفر به کار خود پایان دادند.

در صدر این گروه تیم ملی پرتغال با انجام 5 بازی و کسب دوازده امتیاز قرار دارد و شانس نخست برای رفتن به دور گروهی جام ملتهای اروپا 2016 محسوب می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار