مدیرعامل باشگاه استقلال تهران از رسیدگی به وضعیت هافبک عراقی این تیم تا دو روز آینده خبر داد.

افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با توجه به بی انضباطی‌های اخیر کرار به او مهلت دادیم تا رفتارش را اصلاح کند اما این اتفاق نیفتاد. این موضوع را به معاون ورزشی باشگاه ارجاع دادیم و تاکید کردیم مقررات حرفه‌ای باشگاه را به وی یادآوری کن و در صورت تمکین نکردن بازیکن از این مقررات حرفه‌ای موضوع به کمیته انضباطی باشگاه ارجاع داده می‌شود.  

وی درباره حمایت مظلومی از کرار توضیح داد: سرمربی تیم هم باید تابع مقررات و کمیته انضباطی باشگاه باشد و معتقدم انضباط باید سرلوحه کار ما قرار بگیرد. قهرمانی به چه بهایی باید به دست بیاید؟ بی نظمی یا انضباط؟ همیشه گفته ام محیط ورزش جای سالمی است و باید ۱۰۰ درصد از این اتفاقات ‍پیشگیری کنیم تا بازیکنان بتوانند به نحو مطلوب بازی کنند و موفق باشند. 

افشارزاده با اشاره به بودجه استقلال گفت: اقدامات لازم در این زمینه هم صورت گرفته و درباره بودجه مشکلی نداریم. همه بازیکنان بخشی از مطالبات خود را گرفته‌اند. کرار هم بابت مطالبات‌اش خودرویی از حامی مالی باشگاه دریافت کرده است.  
مدیرعامل باشگاه استقلال درباره برخورد با بی‌انضباطی کرار بیان کرد: تصمیم گرفتیم این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار بدهیم و اگر تخلفاتش در این کمیته محرز شود؛ تکلیف او را تا دو روز آینده مشخص می‌کنیم.  
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عبدالحی جنگی سنگانی
۲۳:۳۱ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
دقیقا علی آقا...
البته آنچه به جایی نرسد فریاد است...
وقتی فوتبالی ها از بی پولی صحبت میکنند من یاد کارگرای لب مرز شهرم می افتم که روزی 30 هزار تومن کار میکنن...
Spain
علی
۱۸:۴۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
جناب افشارزاده : ادعای سالم بودن محیط ورزش آنهم فوتبال با توجه به فساد گسترده حاکم برآن دروغ بزرگی است که کسی آنرا باورنمی کند2) خدارا شکر! شما سرمایه داران نوظهور مشکل مالی نداریداما بدانید هزینه های تحمیلی شمابربیت المال پدر محرومان را دراورده است3) کاش می گفتی قیمت خودرو تحویلی به کرار ویامبالغ پرداختی به بازیکنان چقدراست وبا ماشین ودرآمد محرومان چقدر فاصله دارد؟
Iran (Islamic Republic of)
احد
۱۵:۱۷ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اجراجش کنید بره پی کارش
آخرین اخبار