معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: جاسم کرار در جلسه امروز به باشگاه حاضر شد و از تمامی مسولان عذر خواهی کرد و قرار شد بدون حاشیه در استقلال به کار خود ادامه دهد.

علی نظری جویباری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران در مورد وضعیت کرار گفت :جاسم کرار در جلسه امروز باشگاه حاضر شد و فرزاد مجیدی نیز گزارش عالی و فوق العاده از اردوی استقلال ارائه داد،در نهایت به صورت جدی با وی صحبت کردیم و به کرار اعلام کردیم که با تمام شرایط او ساخته ایم و هر زمان که پول خواسته در اختیارش گذاشته ایم و در این جلسه کرار به اشتباهات خود اعتراف کرد و از همه مسولان عذر خواهی کرد .
وی ادامه داد : اگر در آینده نیز برای استقلال مشکلی درست کند به طور حتم تا پای اخراج او خواهیم رفت. در این قضیه حق با کرار نبود بلکه حق با باشگاه استقلال بود و شاید در سری های گذشته حق را به کرار می دادیم،اما این بار به این شکل نبود کرار اعلام کرد تا آخر فصل بدون حاشیه در استقلال به کار خود ادامه می دهد در مورد اینکه در تمرینات حاضر شود یا نه.باید با مدیریت باشگاه مشورت کنیم و هر تصمیمی که گرفته ما نیز آن را اعمال خواهیم کرد.
وی افزود :کمیته انضباطی باشگاه جرایمی را برای کرار در نظر گرفته اما نمیدانم به چه شکل است.
وی در مورد وضعیت ریوالدو گفت : ساعتی قبل با مظلومی در مورد وضعیت این بازیکن صحبت کردیم و مظلومی اعلام کرد اگر منافع باشگاه باشگاه این است که ریوالدو باشگاه را ترک کند از نظر من حضور او بلامانع است.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار