مدیر اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی سنندج از پرداخت 10 میلیارد و 400 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی از سوی بانک ملی و صادرات در استان خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، ایرج ذوالفقاری در شورای اشتغال شهرستان سنندج با بیان این مطلب افزود: توزیع استانی این اعتبار و مشخص نشدن سهم شهرستان‌ها فرصت خوبی را برای دستگاه‌های متولی در حوزه اشتغال در سنندج و سایر شهرستان‌ها فراهم کرده که بتوانند بیشترین بهره‌گیری را از این اعتبار بگیرند.

وی گفت: احتمال توزیع این اعتبار به صورت شهرستانی نیز وجود دارد که باید تا قبل از این مهم دستگاه‌های حوزه اشتغال شهرستان نسبت به تحویل پرونده‌های اشتغال و جذب درصد بیشتری از این مبلغ اقدام کنند.

ذوالفقاری با بیان اینکه این تسهیلات با 4 درصد کارمزد بوده و سود بانکی ندارد، افزود: 6 میلیارد تومان آن از سوی بانک ملی و مابقی از طریق شعبات بانک صادرات در استان به متقاضیان اعطا می‌شود.

وی پرداخت تسهیلات به افراد را با آگاهی و شناخت کامل ضروری دانست و افزود: استعدادسنجی و آموزش قبل از پرداخت تسهیلات موجب ایجاد مشاغل پایدار و جلوگیری از افزایش بیکاران بدهکار در جامعه می‌شود.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.