سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان معتقد است که کی‌روش تاثیرات فرهنگی و اجتماعی مناسبی در تیم ملی داشته است.

منصور ابراهیم زاده مربی سابق تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های 2007و سرمربی سابق تیم ذوب‌آهن اصفهان در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پاسخگوی سوالاتی در خصوص تسم ملی بود.
 
1 تیم ملی گوام را با توجه به نتایجی که کسب کرد چطور می‌بینید؟ تغییرات را در این تیم موثر می‌بینید؟
 
هردو تیم تغیراتی داشته اند ولی هرکدام به یک صورت.اگر توجه داشته باشید تغییرات را به شکلی بوده که جوان‌های با انگیزه در تیم ملی حاضر هستند و تغییرات گوام به صورتی که لژیونر‌های زیادی را به همراه دارد.در کل شرایط تیم ما خیلی بهتر از گوام است و اگر بدون حاشیه بازی کنیم به راحتی موفق می‌شویم.
 
2 به نظر شما آیا تیم فعلی کی‌روش قادر به تکرار نتایج گذشته که منجر به صعود به جام جهانی می‌باشد؟
 
مهم این است که در تیم فعلی شکل تیمی وجود داشته باشد و ما مسلما در مدت زمان کوتاه نمی‌توانیم با این همه تغییر به نتایج دلخواهمان برسیم. ولی به طور قطع بعد از یکی دو بازی می‌توانیم به شرایط دلخواهمان برسیم.
 
3 جوانگرایی صورت گرفته توسط کی‌روش را مثبت ارزیابی می‌کنید یا منفی؟
 
به هر حال این تغییرات باید زمانی شروع می‌شد و ایت تغییرات اجتناب ناپذیر است و به نظر من حال بهترین زمان برای این تغییرات است.
 
4 آیا اختلاف فوتبال ایران با کشورهایی مثل گوام و ترکمنستان به مانند قبل است؟
 
قطعا مانند آن زمان نیست حتما تغییرات و پیشرفت‌هایی در فوتبال گوام وجود داشته است. شما نگاه کنید همواره تیم‌های فوتبال در حال تغییر هستند تسم‌هایی مثل فرانسه و برزیل بعد از مدتی افت پیدا می‌کنند یا کشور‌هایی مثل عربستان دچار افت شدیدی می‌شوند در تیم‌های نه چندان مطرح هم همینگونه است و ممکن است شرایط در زمان متفاوت باشد.
 
5 به نظر شما کنارگذاشن امثال خلعتبری و رحمتی‌ها از تیم ملی درست است؟
 
حق انتخاب بازیکن به عهده سرمربی است و زمانی که مربی ایده‌ هایش را به اجرا می‌گذارد ممکن است یکی در تیم باشد و یکی نباشد اما مسلما هر مربی برای کنارگذاشتن بازیکنان استدلالی دارد.
 
6 نظر شما در مورد کی‌روش چیست؟ موفق بوده یا خیر؟
 
به اعتقاد بنده کی‌روش مربی خوبی است و تاثیرات فرهنگی و اجتماعی مناسبی در تیم ملی داشته است وتوانسته سیستم مورد نظرش را در تیم پیاده کند.من به طور کلی به نظر مربی احترام می‌گذارم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار