کرمان؛

كلاهبردار اینترنتی در دام پلیس نرماشیر

شخصی سابقه دار که با سو استفاده ازاعتماد شهروندان در 2 فقره كلاهبرداری اقدام به برداشت غیر مجاز 204 میلیون رال از طریق اینترنت کرده بود ،در شهرستان نرماشیر شناسایی و دستگیر شد.

كلاهبردار اينترنتي در دام پليس نرماشيربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام  پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرگرد  عیسی امیری  جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان نرماشیر در تشریح این خبر گفت : در پی شکایت شهروندی مبنی بر برداشت غیر مجاز مبلغ 200 میلیون رالا از حساب بانکی اش ، موضوع در دستور کار ماموران كلانتری مركزی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام تحقیقات تخصصی و فنی، ماموران متوجه شدند که كلاهبرداری از طریق كافی نتی در سطح شهر انجام شده است كه با تحقیقات بیشتر مشخص شد كافی نت را فردی كه دارای سابقه كلاهبرداری اینترنتی در پلیس فتا یكی از شهرستان های همجوار است اجاره كرده است.

امیری اضافه كرد:سپس پلیس در عملیاتی متهم مذكور را دستگیر كرد و كلانتری مركزی شهرستان نرماشیر منتقل كرد.

این مقام انتظامی گفت : متهم ابتدا نسبت به اتهام وارده اظهار بی اطلاعی كرد اما پس از این كه با دلایل و مستندات محکم پلیس مواجهه شد چاره ای جز بیان حقیقت نداشت و علاوه بر این پرونده از پرونده ای دیگر كه در آن مبلغ 4 میلیون و 500هزار رال: را از طریق اینترنت كلاهبرداری كرده بود پرده برداشت.

"امیری" خاطر نشان كرد: با توجه به این كه متهم دارای پرونده های متعدد با همین موضوع در این شهرستان و شهرستان همجوار است، برای تحقیفات بیشتر و سیر مراحل قانونی به پلیس آگاهی تحویل داده شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: پلیس ، برداشت غیرم ، متهم ، مبلغ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.