مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم گفت: برنامه‌های باشکوه گرامیداشت سی و پنجمین سالروز هفته دفاع مقدس با محوریت شعار «ما می‌توانیم با همدلی و همزبانی» در قم برگزار می‎شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، احمد حسینی مدیرکل حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس استان قم اظهارداشت: برنامه های هفته دفاع مقدس با هدف ترویج فرهنگ ولایتمداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی و با شعار محوری «ما می توانیم با همدلی و همزبانی» همزمان با سراسر کشور از 31 شهریور در قم برگزار خواهد شد.
 
وی ادامه داد: اسامی روز شمار و دستورالعمل برگزاری برنامه های هفته دفاع مقدس به تمامی نهادها، سازمان ها و ادارات استان اعلام و طی آن خواسته شده برنامه های پیشنهادی خود را ارسال کنند.
 
دبیر ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس در استان قم با بیان اینکه برخی مراکز، سازمان ها و نهادهای استان از مدتها قبل نسبت به پیش بینی، برنامه ریزی، هماهنگی و تشکیل جلسات تخصصی مربوط به هفته دفاع مقدس در قالب کمیته های پنج گانه و تخصصی خاص اقدام نموده اند، ابراز کرد: انتظار می رود سایرین نیز در موعد مقرر برنامه های خود را اعلام کنند.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: قم ، هفته ، دفاع ، مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.