دو بازیکن تیم ملی به کمیته اخلاق دعوت شده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال همچنان خود را با سوژه های تکراری سرگرم می کند و دخالت پررنگی برای مبارزه با فساد و ضد و بندها در فوتبال ندارد. به نوشته روزنامه 90، آخرین اقدام این کمیته دعوت از سردار آزمون و اشکان دژاگه به کمیته اخلاق برای ادای توضیحات درباره خالکوبی شان است!

اشکان که همیشه عادت داشت پیراهن آستین بلند بپوشد در بازی گوام با آستین کوتاه بازی کرد و سردار هم روی دست چپش نوشته ای را خالکوبی کرده است. همین سوژه ها کافی بود تا کمیته اخلاقی سریعا واکنش نشان دهد و از این دو بازیکن توضیح بخواهد.


منبع: خبرآنلاین
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Farhad
۰۸:۲۹ ۲۵ آبان ۱۳۹۷
Love sardar
یاشسین تورکمن
سردار واس ما همون سرداره دوست داشتنیه
Iran (Islamic Republic of)
اشکان
۰۰:۴۴ ۱۷ شهريور ۱۳۹۴
ای بابا عجب گرفتاری شدیم تو این فوتبال فقط مشکل خالکوبی بازیکنان داریم اگر این مشکل رفع بشه حتما تو جام جهانی قهرمان می شویم دیگه هیچ موردی نداریم خدا رو شکر
اخه یکی نیست بگه تا چه وقتی می خواهید تو زندگی مردم دخالت کنید ؟
چرا روحیه بازیکن را قبل جام جهانی خراب می کنید ؟
دژاگه قبل از زمانی که به تیم ملی دعوت نشده بود خالکوبی داشت می خواستید از اول دعوتش نکنید
شما ها هر چقدر مردم را اذیت کنید وضعیت بدتر از این و مردم از شما تنفر بیشتری پیدا خواهند کرد
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۲:۲۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
اینا دیگه شورش رو در آوردن ینی فوتبال جز خالکوبی مشکل دیگه ای نداره؟؟؟؟به شما چه ربطی داره دلشون خواسته خالکوبی کنن هیچ اشکالی هم نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۶ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
آخه به شما چه ربطی داره؟
United States of America
مجتبی
۱۰:۴۱ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
کاش کمیته اخلاق دیگری می آمد و از این اخلاق مدارها می پرسید چرا بازیکنانی را که دارند خوب بازی می کنند حاشیه دار می کنید؟ چرا بفکر اعتبار ایران برای بازیهای بعدی نیستند؟ حالا که این دو بازیکن کمی درخشیدند می خواهند آنها را خراب کنند.این یعنی لطمه به فوتبال و اعتبار ایران در مجامع بین المللی.
Iran (Islamic Republic of)
محمدجواد
۰۹:۴۲ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
این مسخره بازیا چیه در میارین. شما اگه راست میگی برو ب مسائل پشت پرده فوتبال رسیدگی کن. اشکان بزرگ شده آلمان هست و با فرهنگ اونجا بزرگ شده و از قبل خالکوبی کرده و این هیچ ایرادی نداره.تو هوای گرم قرار نیس که هی آستین بلند بپوشه.همه مردم هم اشکان دژاگه رو با این شکل و شمایل شناختن.و نیازی ب این خودنشانی کمیته اخلاق نیست.راجع ب سردار هم نظری ندارم.ضمنا خالکوبی هم حرام نیست. میتونید ب مراجع مراجعه کنید.