جاسم کرار پیش وارد باشگاه استقلال شد و قرار است جلسه ای با نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص رسیدگی به وضعیت برای حضور در استقلال برگزار کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان پایتخت لحظاتی پیش وارد باشگاه استقلال شد و قرار است جلسه ای با نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص رسیدگی به وضعیت برای حضور در استقلال برگزار کند.

نظری جویباری معاون ورزشی باشگاه استقلال در خصوص وضعیت جاسم کرار گفت: امروز با این بازیکن جلسه داریم و اگر قرار باشد کرار به بی رفتاری و بی اخلاقی های خود ادامه دهد به طور حتم طبق آیین نامه باشگاه استقلال با وی برخورد خواهیم کرد.

وی ادامه داد : اگر قرار باشد در جلسه امروز هم کرار محکم صحبت کند به طور حتم تا پای اخراج این بازیکن خواهیم و در ابتدا نظر مظلومی و بعد نظر نهایی افشارزاده برای ما مهم خواهد بود.

نظری افزود :به طور کلی کرار حق نداشته چنین برخوردی را با استقلال داشته باشد چراکه ما از لحاظ شرایط مالی همه چیز را برای او فراهم کرده بودیم و باید بگویم ما با بزرگتر از کرار هم برخورد می کنیم در این مدت چند سال نیز هر چیزی که این بازیکن لازم داشته در اختیارش قرار دادیم وی در مورد وضعیت ریوالدو گفت: ریوالدو نامه ای را به صورت کتبی به باشگاه ارائه داده و وی به خاطر مشکلات خانوادگی و ابنکه همسرش نمی تواند در ایران بماند با مشکلاتی مواجه است و قصد جدایی از استقلال را دارد نامه را به پرویز مظلومی ارجاع داد یم و قرار است سرمربی تیم نظر نهایی خود را به ما اعلام کند و امروز تکلیف این بازیکن روشن می شود.



انتهای پیام


برچسب ها: فوتبال ، استقلال ، ایران ، کرار ، نظری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار