بازیگری در «معمای شاه» زمانی را برای خوانندگی در این مجموعه باقی نمی‌گذارد.

امیریل ارجمند بازیگر، خواننده و گوینده رادیو در خصوص خوانندگی خود در سریال «معمای شاه» در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر موضوع خوانندگی در مجموعه «معمای شاه» منتفی است. تا قبل از این قرار بر این بود که در این سریال اجرای قطعاتی را بر عهده داشته باشم.

وی افزود: با توجه به این که در این کار نقش پسر دکتر وزیری را ایفا می‌کنم و این کاراکتر جزء شخصیت‌های اصلی محسوب می‌شود فرصتی برای پرداختن به کار موسیقی «معمای شاه» باقی نمی‌ماند.

ارجمند عنوان کرد: فعالیت در عرصه موسیقی علی‌الخصوص در این سریال به زمان مناسب احتیاج دارد و با نظر به اینکه کار من بسیار زیاد است زمانی برای پرداختن به بخش موسیقی و حتی خوانندگی باقی نیست.

بازیگر فیلم «شکارچی‌ شنبه» بیان کرد: البته درست است که خوانندگی در سریال «معمای شاه» را انجام نمی‌دهم، اما اگر آقای ورزی صلاح بدانند که من می‌توانم در این حوزه کمکی به مجموعه نمایم به طور حتم در خدمت او و موسیقی خواهم بود.

وی در پایان عنوان کرد: هم اکنون تمام انرژی خود را برای ایفای نقشم گذاشته‌ام. با توجه به اینکه هنوز در حال فیلمبرداری هستیم، تمام وقت خود را صرف بازیگری کرده‌ام.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.