وزیر بهداشت ظهار امیدواری کرد آزمون امسال در فضایی سالم، افراد حائز شرایط کسب دانشنامه های تخصصی و فوق تخصصی را به لحاظ داشتن مهارت و دانش لازم تفکیک کند.

 به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وبدا؛ وزیر بهداشت در نشست صمیمانه با اعضای هیات های ممتحنه بورد تخصصی و فوق تخصصی، اجرای کنونی طرح تحول نظام سلامت را مقدمه ای بر برنامه های اصلی دانست و اظهار امیدواری کرد :با افزایش اقدامات زیربنایی، زمینه اجرای دقیق و کامل این طرح با حمایت جامعه پزشکی فراهم شود.

دکتر سید حسن هاشمی در  نشست صمیمانه با اعضای هیات های ممتحنه بورد تخصصی و فوق تخصصی طی سخنانی ضمن تقدیر از تلاش های اعضای هیات های ممتحنه در رشته های پزشکی و دندانپزشکی اظهار امیدواری کرد: آزمون امسال در فضایی سالم، افراد حائز شرایط کسب دانشنامه های تخصصی و فوق تخصصی را به لحاظ داشتن مهارت و دانش لازم تفکیک کند.

وزیر بهداشت همچنین با تقدیر از میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، از همکاری و همراهی کارکنان معاونت آموزشی وزارت بهداشت و دبیرخانه تشکر و سپاسگزاری کرد.

دکتر هاشمی با اشاره به سخنان اساتید، دغدغه های آنان را حاصل یک عمر فعالیت در این حوزه دانست و بر لزوم استفاده هرچه بیشتر از آن، درجهت خدمت بهتر و اجرای درست وظایف وزارتخانه تحت امر خود تاکید کرد.

وی اجرای کنونی طرح تحول نظام سلامت را مقدمه ای بر برنامه های اصلی دانست و اظهار امیدواری کرد با افزایش اقدامات زیربنایی، زمینه اجرای دقیق و کامل این طرح با حمایت جامعه پزشکی فراهم شود.

همچنین در این نشست صمیمانه دکتر ملک زاده معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت در سخنانی از تلاش ها و زحمات اعضای هیات های ممتحنه دانشنامه تخصصی و فوق تخصصی قدردانی کرد.

وی ارتقای کیفیت آموزش پزشکی را مرهون تلاش های 30 سال گذشته اساتید علم پزشکی دانست که با حضور خود در این عرصه توانسته اند پزشکان متخصص و فوق تخصص بسیاری را برای خدمت به مردم، در اقصی نقاط کشور تربیت کنند.

دکتر ملک زاده در خاتمه سخنان خود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره اعضای فقید هیات های ممتحنه این دانشنامه ها که در سالهای گذشته در این عرصه خدمت می کردند، این نشست را فرصت مناسبی برای تقدیر از اساتید این حوزه برشمرد و بزرگترین دغدغه اساتید را افزایش کیفیت آموزش و رفع نقایص دوره های پزشکی عمومی دانست.

گفتنی است در این نشست دکتر احمد نوربالا دبیر بورد روانپزشکی، دکتر سهراب پور استاد پیشکسوت دانشگاه، دکتر سعید عسگری دبیر شورای آموزش دندانپزشکی تخصصی به بیان پیشنهاداتی در خصوص بهبود و ارتقای کیفیت آموزش پزشکی پرداختند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار