سرمربی پیشین ذوب آهن اظهار کرد: پیروزی تیم ملی کشورمان مقابل هند می‌تواند مسیر جدیدی را برای فوتبال کشورمان به ارمغان بیاورد.

رسول کربکندی‌ در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ایران در دیدار مقابل هند، در مسیر جدیدی قرار خواهد گرفت زیرا با بازیکنان جوان و آینده دار تیم ملی، کارش سختی را در این دیدار و ادامه مقدماتی جام جهانی خواهد داشت.
 
کی‌روش با جوان کردن تیم ملی، لطف بزرگی را به فوتبال کشورمان کرده، که این جوانگرایی با عوارضی هم همراه است که می‌توان از این عوارض، به تساوی مقابل ترکمنستان اشاره کرد.
 
 شاگردان کی‌روش در نخستین دیدار‌شان مقابل ترکمنستان ضعیف و بدون برنامه عمل می‌کردند  که به تساوی ناامید کننده‌ای مقابل این تیم انجامید.
 
 اما بازیکنان کشورمان در دیدار دوم مقابل گوام به اعتماد به نفس بالایی رسیدند و توانسته‌ تمامی درخواست‌های کادر فنی به خصوص کی‌روش را در زمین پیاده کنند و با 6 گل گوام را روانه خانه‌شان کنند.
 
 وی درباره دیدار با هند بیان کرد: هند سبک فوتبال خاصی ندارد، اما نباید این تیم را در کشورش دست کم گرفت زیرا ممکن است سد محکمی‌ در برابر ملی‌پوشان کشورمان شوند.
 
شاگردان کی‌روش می‌بایست در این دیدار که در خانه حریف برگزار می‌شود، در نیمه نخست بازی را کنترل کنند و در نیمه دوم بتوانند بازی را به سود خود رقم بزنند.
 
 هند، در دو دیدار گذشته‌اش مقابل ترکمنستان‌ و گوام شکست خورده است و انتظار آن می‌رود که جوانان با غیرت کشورمان بتوانند با اختلاف 4 یا 5 گل از سد این حریف بگذرند که این هدف ملی‌پوشان دور از دسترس نیست و با هماهنگی و شناخت حریف می‌توان این هدف را محقق کرد.
 
دروازه‌بان پیشین کشورمان در جام جهانی 1978 درباره صعود به مرحله بعد مقدماتی جام جهانی گفت: در این مرحله کار سختی را در پیش رو نخواهیم داشت  و مطمئن‌ باشید به عنوان سرگروه و با اقتدار به مرحله بعد صعود خواهیم کرد.
 
 اما مشکل اصلی تیم ملی‌ پس از صعود به مرحله دوم آن است که هیچ موقع بازی‌‌های تدارکاتی خوبی را برای ملی‌پوشان فراهم نخواهیم کرد و بر اثر همین سهل انگاری تیم ملی کشورمان بارهای بار آسیب دیده است.
 
 امیدوارم فدراسیون فوتبال دیدارهای تدارکاتی خوبی را برای تیم ملی کشورمان فراهم کند تا مانند دیگر قدرت‌های  آسیا بتوانیم  در سال پیش از پانزده دیدار تدارکاتی را با حریفان قدرتمندی برگزار  کنیم تا پیش از مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه به مرز آمادگی بالایی برسیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار