رئیس پلیس راه همدان از واژگونی اتوبوس حامل اتباع عراقی در جاده ملایر خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه ۱۱ عراقی جان خود را از دست دادند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ مهدی شاکری با اشاره به اینکه اتوبوس ساعت 19 روز یکشنبه دچار سانحه شده است افزود : علاوه برقربانیان این تصادف در اثر این سانحه 25 نفر نیز مجروح شده و به مراکز درمانی منتقل شده‌اند.

شاکری با اعلام اینکه این اتوبوس از شهر قم به سمت مرز مهران در حال حرکت بوده است افزود: با توجه به اینکه شرایط جسمانی برخی از این مصدومان وخیم گزارش شده احتمال افزایش کشته‌شدگان نیز وجود دارد.


سرهنگ شاکری علت این حادثه را تخدی از سرعت مطمعنه از سوی راننده، ساییدگی 4 لاستیک آن، تایید نا به جا شرکت حمل و نقل برای مسافربری این اتوبوس بدون داشتن لاستیم مناسب و استحکام پایین اتوبوس اسکانیای تولید سال 90 این حادثه دانست و اظهار داشت: این حادثه در فاصله ی 800 متری با ملایر روی داده است و سرعت راننده زیاد بالا نبوده است و به محض واژگونی سقف ماشین به صندلی ها چسبیده است.

وی با اشاره به بارندگی عصر دیروز در استان همدان گفت: براثر این بارندگی سطح جاده‌ها لغزنده شده و گویا تخطی از سرعت مجاز سبب بروز این حادثه شده است.

انتهای پیام/س


برچسب ها: همدان ، کشته ، عراقی ، اتوبوس ، واژگون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.