همدان؛

قطع 21 انشعاب آب آشامیدنی برای فضای سبز در ملایر

امسال تاکنون 21 مورد انشعاب آب آشامیدنی که برای فضای سبز شهری مصرف می شد قطع و چاه های جدا گانه برای آنها نصب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرعامل آب و فاضلاب شهرستان ملایر گفت:با همکاری شهرداری ملایر امسال اقدامات موثری در جهت جداسازی آب فضای سبز از آب اشامیدنی انجام شده  است تا جلوی هدر رفت آب آشامیدنی با توجه به هزینه های بالای تهیه و تصفیه گرفته شود.

علی احسان میری افزود: با توجه به کاهش حدود 47 درصدی بارندگی در استان در مقایسه با سال گذشته که باعث کاهش آبدهی چاهها شده است مدیریت مصرف آب ضروری و اجتناب ناپذیر است .

وی ادامه داد: از آنجایی که ملایر نسبت به سایر شهرهای استان از سرانه فضای سبز بالایی برخوردار است جداسازی آب فضای سبز از آب آشامیدنی کمک قابل توجهی به پیشگیری از هدر رفت آب خواهد کرد. 

مدیرعامل شرکت آبفا خاطرنشان کرد: پیش از این نیز اقدامات خوبی در جهت جداسازی آبیاری فضای سبز از آب آشامیدنی شهری انجام شده و پارک های بزرگ شهر از جمله سیفیه،کوثر و معلم از آب شرب شهری جدا شده است.

میری یادآور شد: به همت کارکنان شرکت آبفا ملایر کلیه  فضاهای سبزی که با آب آشامیدنی شهری آبیاری می شود شناسایی شده که تاکنون 21 مورد آن قطع شده و بقیه  نیز با همکاری شهرداری ملایر انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: همدان ، انشعاب ، آب ، آشامیدنی ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.