مربی دروازه بان های تیم امید درباره میزان آمادگی دروازه بانان تیم ملی امید به نکاتی اشاره کرد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،سعید عزیزیان در ابتدا در خصوص شرایط برگزاری اردوی هلند گفت: اردوی خوب و با کیفیتی در هلند برپا شده و امکانات بی نظیری از جمله زمین های تمرین مناسب، سالن بدنسازی، هتل و تغذیه در اختیار تیم امید قرار گرفته که به جرات می توان گفت این شرایط بی سابقه است. کوچکترین دغدغه ای از این لحاظ وجود ندارد و باید از مدیریت تیم کاشانی تشکر کرد.

وی در خصوص شرایط دروازه بان های حاضر در اردو گفت: هرسه دروازه بان ما کاملا با انگیزه و با نشاط در تمرینات شرکت می کنند و تا به اینجا کاملا طبق برنامه از پیش تعیین شده پیش رفته ایم و مشکل خاصی وجود ندارد. رقابت سالمی بین دروازه بان های حاضر در اردو شکل گرفته و به جرات می توان گفت که هر سه دروازه بان حاضر در اردو به بیش از ۹۰ درصد امادگی لازم رسیده اند و در بهترین شرایط بسر می برند.

مربی دروازه بان های تیم امید در خصوص حضور دروازه بان ایرانی الاصل در تمرینات گفت: آریا هاشمی با صلاحدید کادرفنی در تمرینات حضور دارد و به دقت شرایط کیفی و فنی او را زیر نظر داریم تا در صورت جلب نظر کادرفنی در ادامه راه به تیم امید اضافه شود.

وی همچنین درباره برگزاری دو دیدار تدارکاتی گذشته و و پیروزی هایی که کسب شد، گفت: تیم امید دو بازی تدارکاتی خوب و مفید را برگزار کرد که شناخت خوبی از نقاط ضعف و قوت تیم به کادرفنی داد و فکر می کنم محک خیلی خوبی برای تمامی بازیکنان بود.

عزیزیان در پایان گفت: مجموعه تیم امید نهایت تلاش خودش را برای براورده کردن آرزوی چهل ساله فوتبال ایران و صعود به المپیک انجام می دهد و امیدوارم که مزد این تلاش ها را با شاد کردن دل مردم بگیریم.

انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، تیم ملی ، امید ، آمادگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار