رییس فدراسیون فوتبال هلند گفت : نشست خوبی را با فدراسیون فوتبال و مدیر تیم فوتبال امید برگزار کردیم و به توافقات خوبی دست یافتیم تا در آینده همکاری های جدیدی را آغاز کنیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، فان پراخ رییس فدراسیون فوتبال هلند در خصوص برگزاری نشست مشترک با رییس فدراسیون فوتبال و مدیر تیم فوتبال امید ایران گفت: نشست واقعا خوبی بود و به توافقات مهمی دست یافتیم تا در آینده همکاری های جدیدی را آغاز کنیم. واقعا از برگزاری این نشست خوشحال و خشنود هستم و امیدوارم که برگزاری چنین جلساتی با مقامات فوتبال ایران، دو کشور به دستاوردهای جدیدی برسند.

فان پراخ افزود:نسبت به فرهنگ و تمدن و علاقه مندی مردم ایران به فوتبال شناخت خوبی دارم و امیدوارم که با امضای تفاهم نامه و ارتباط بیشتر دو کشور در زمینه فوتبال بتوانیم جوانان ایرانی را شاد کنین و فوتبال وسیله ای شود برای افزایش علایق و ارتباطات دو کشور.

رییس فدراسیون فوتبال هلند ادامه داد: قطعا همانطور که ما می توانیم دستاوردها و داشته های خودمان را در اختیار فوتبال ایران بگذاریم، خیلی مساءل را هم می توانیم از شما یاد بگیریم و قطعا این تعامل و همکاری دو سویه خواهد بود.

فان پراخ در پایان خاطر نشان کرد:قطعا ظرف چند روز آینده جلسه ای را با کمیته فنی فدراسیون فوتبال هلند برگزار خواهم کرد و از آن ها خواهم خواست تا ضمن برقراری ارتباط با کمیته فنی فدراسیون فوتبال ایران، برنامه مدونی را برای همکاری با فوتبال ایران تدوین کنند تا در اینده بر اساس این برنامه ریزی و نقشه راهی که داریم همکاری خودمان را با فدراسیون فوتبال ایران پیش ببریم.

انتهای پیام
برچسب ها: فوتبال ، هلند ، نشست ، امید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار